اول تیر ماه روز گرامیداشت اصناف

استاندار کرمانشاه گفت : نقش آفرینی موثر و خالصانه اصناف و بازاریان در بحران‌ها شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز اصناف را به همه فعالان، جهادگران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت و از همراهی، همدلی و همکاری جامعه اصناف و بازاریان عزیز در مهار و کنترل بیماری کرونا تقدیر کرد.

او گفت : اصناف و بازاریان مومن، متدین، انقلابی و ولایتمدار به عنوان قشری پرتلاش و خدوم با پایبندی و وفاداری به آرمان‌های والای انقلاب و امام راحل از آغاز روند شکل گیری و پیروزی انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش آفرینی موثر و همراهی خالصانه‌ای داشته اند.

بازوند افزود : نقش اصناف و بازاریان در دوران تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه مردم ایران اسلامی برای ارائه خدمت به مردم بسیار مهم است و انتظار داریم فعالان این عرصه به عنوان تلاشگران خدوم علاوه بر انجام وظایف ذاتی امسال نیز مانند گذشته و تلاشی بیشتر در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان و بهبود شاخص‌های کمی و کیفی برای پویایی اقتصاد، بهبود فضای کسب و کار و کنترل و نظارت بر بازار در سال جهش تولید نیز اهتمام جدی و عزم راسخ داشته باشند، البته که این عزیزان در تمامی دوران‌ها نماد فداکاری و همراهی با مردم و دولت هستند.

او افزود : اقدام خودجوش اصناف در آغاز شیوع بیماری کرونا برای تعطیلی واحد‌های صنفی، مساعدت، کمک و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی و همراهی و همدلی خالصانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا همگی نشان داد که فعالان این عرصه بار دیگر با تعهد، روحیه مذهبی و انقلابی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی و انسانی در بحران‌ها کنار مردم حضور دارند.

بازوند ادامه داد : اینک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اصناف و‌انقلاب و‌تبریک فرا رسیدن یکم تیرماه «روز ملی اصناف» از تلاش‌های بیدریغ اصناف و بازاریان در مدیریت و مهار بیماری کرونا صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون همه فعالان این عرصه و تمامی کسبه دلسوز و فداکار را خواستارم. امید است با مشارکت بیشتر مردم و همکاری اقشار مختلف جامعه بزودی بیماری کرونا مهار و کنترل شود و شرایط لازم برای پویایی بیشتر و فعالیت همه صنوف فراهم شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.