استاندار سمنان؛

کاروانسرای مرکز سمنان ساماندهی شود

آشناگر گفت: کاروانسرای مرکز شهر سمنان، اکنون که زندانیان از آنجا منتقل شده‌اند، با هم‌افزایی بخش‌های مختلف ساماندهی و برای بهره‌برداری فرهنگی آماده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آیین افتتاح ساختمان زندان شهر سمنان گفت: انتقال زندان از کاروانسرای مرکز شهر سمنان از خواسته‌های جدی مردم این شهر بود که محقق شد.

او افزود: اکنون با آزادسازی کاروانسرا ساماندهی این مجموعه برای بهره‌برداری هرچه بهتر فرهنگی به ویژه گردشگری باید مدنظر باشد.

استاندار سمنان تاکید کرد: در گام اول باید دیوار کاروانسرا برداشته و فضا آزادسازی شود، تا صحن و سرای این بنا در اختیار مردم قرارگیرد.

آشناگر بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان کار ساماندهی و طرح‌های ویژه فرهنگی برای کاروانسرای مرکز شهر سمنان را آغاز کند، چرا که این مساله از خواسته‌های شهروندان است.

او افزود: برای کار انتقال سند این بنای تاریخی و فرهنگی سمنان نیز همکاری اداره کل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان با تمام دستگاه‌ها ضروری است.

استاندار سمنان درباره زندان جدید سمنان در خارج شهر نیز گفت: امید است فضای جدید اثر تربیتی و اصلاحی مناسبی برای افراد گرفتار در بند داشته باشد تا این افراد سالم و صالح به آغوش جامعه بازگردند.

آشناگر با آرزوی کاهش جرایم در استان به کمترین حدممکن، بیان کرد: اعتبار خوبی امسال درنظرگرفته شده است که بخشی برای دیون و بخشی برای توسعه و ساماندهی فضا‌های زندان اختصاص می‌یابد.

او اظهار داشت: فضاسازی مناسب در ورودی مجموعه باید مورد توجه قرارگیرد تا خانواده‌های مراجعه کننده دچار مشکل نشوند و تکریم شوند، زیرا هم افراد زندانی و هم خانواده‌هایشان محترم هستند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار