‌معاون استاندار سمنان:

۸ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد

حبیب‌الله خجسته پور گفت: هشت هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دیدار با مسئول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها با تأکید بر لزوم مداخله سازمان‌های حمایتی و مردم‌ نهاد برای رفع مشکلات نیازمندان گفت: هشت هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

او با اشاره به مشارکت گسترده خیران سمنانی افزود: سطح استقبال و مساعدت مردم در تأمین این بسته‌های معیشتی به حدی بود که در مرحله‌ی سوم انجام این طرح به سبب کثرت توزیع و اشباع این کمک‌ها، مقرر شد تا این مرحله در قالب حمایت از خانواده‌های زندانیان و آزادی زندانیان غیر عمد به انجام رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه حل تمام مشکلات و معضلات خانواده‌های نیازمند به‌تنهایی از توان دولت خارج است تصریح کرد: لازم است تا سازمان‌های خیریه برای کمک و یاری دولت در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه مشارکت کنند.

خجسته پور با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی و تنگنا‌های پیش روی دولت بیان کرد: مؤسسه آبشار عاطفه‌ها از جمله مؤسسات بسیار فعال و مؤثر کشور بوده که فعالیت‌های خود را در سطوح بین‌المللی گسترش داده و خدمات بسیار چشمگیری را در دستگیری از نیازمندان ارائه می‌کند.

او با تأکید بر اینکه آمادگی داریم تا هرگونه همکاری و مساعدتی را در جهت تحقق اهداف این مجموعه با متصدیان این مؤسسه‌ی مؤثر به انجام برسانیم بیان کرد: بروز رسانی اطلاعات و احصاء نیاز‌های افراد تحت پوشش این مؤسسه در دستور کار قرار گیرد و تلاش شود که تمامی نیازمندان بتوانند از مساعدت‌های مالی و حمایتی این‌گونه مراکز بهره‌مند شوند.

لیلا رئیسیان مسئول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان سمنان نیز در این دیدار گفت: مؤسسه آبشار عاطفه‌ها یک مؤسسه‌ی بین‌المللی با اهدافی خیرخواهانه است که در تأمین جهیزیه نوعروسان، خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان، حمایت از فرزندان بی‌سرپرست یا بد سرپرست و غیره فعالیت دارد.

او بابیان اینکه در ایام شیوع کرونا و آموزش برخط مراکز آموزشی و تعطیلی مدارس، مؤسسه آبشار عاطفه‌ها با تأمین گوشی‌های هوشمند اندروید تلاش کرد تا دانش آموزان کم‌بضاعت، فرصت آموزشی برابر را از دست ندهند افزود: در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار جهش تولید، قرارگاه جهادی آبشار عاطفه‌ها اقدامات بسیار گسترده‌ای را در جهت اشتغالزایی به انجام رسانده است.

رئیسیان از جذب و ساماندهی ۷۵ خیاط در شهر‌های سمنان، درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد خبر داد و گفت: تولید ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ ماسک و یک هزار گان سهم این مؤسسه در همراهی با مردم و کمک در کاهش شیوع کرونا است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار