معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه محقق اردبیلی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ترحم مصری، معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه محقق اردبیلی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اما ملاک نمره پایانی علاوه بر نمره آزمون توسط سایر ارزشیابی‌ها اعمال خواهد شد.

او افزود: از اوایل اسفند ماه با شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل دوره‌های الکترونیکی و غیر حضوری به شکل اختیاری برای اساتید دانشگاه محقق اردبیلی تعبیه و اساتید تدریس خود را به شکل اختیاری شروع کردند.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با سرعت تمام دانشجویان نزدیک به ۱۱ هزار را زیر پوشش آموزش الکترونیکی قرار داده که در جلسه شورای آموزشی اعلام شد نمره نهایی دانشجویان بر اساس ارزشیابی‌های مستمر استاد تعیین خواهد شد.

مصری گفت: اساتید می‌توانند به روش‌های متفاوت که در دستورالعمل‌های اعلام شده بر اساس حل تمرین در منزل ارائه شفاهی، ارائه پروژه، حل مسئله و همچنین روش‌های متنوع دیگری که می‌توانند استفاده کنند ارزشیابی انجام خواهد شد.

او افزود: یک نرم افزار آزمون برخط هم به شکل بومی در دانشگاه محقق اردبیلی تهیه شده که اساتید می‌توانند آزمون‌های مختلف را در آن سامانه انجام و نمره نهایی دانشجویان را براساس ارزشیابی مستمر به عمل آمده در کارنامه ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.