استاندار ایلام:

وحدت و همدلی اساس توسعه و خدمت به مردم است

سلیمانی دشتکی گفت: وحدت و همدلی در استان ایلام اساس توسعه و خدمت به مردم است و همه بایست در این مسیر هم افزایی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  استاندار ایلام به همراه معاونین و مجموعه مسئولان ارشد استان به مناسبت هفته‌ی قوه‌ی قضاییه با رئیس کل، دادستان و معاونین دادگستری استان ایلام دیدار کردند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یارانش، از زحمات دستگاه قضا در استان تقدیر کرد و گفت: آیت الله شهید بهشتی از شاخص‌ترین چهره‌های نظام اسلامی محسوب می‌شود که در کنار امام راحل (ره) نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی داشت.

او با اشاره به این مطلب که در استان همدلی، هم افزایی و همچنین همراهی خوبی وجود دارد گفت: وحدت و همدلی در استان اساس توسعه و خدمت به مردم است و امسال که به گفته مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته همه بایست در این مسیر هم افزایی ایجاد کنیم.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: به واسطه‌ی این وحدت و همدلی در ۲ سال و نیم گذشته بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است و نرخ بیکاری نیز کاهش پیدا کرده است.

استاندار ایلام در ادامه به تورم و گرانی در استان اشاره کرد و گفت: در کنار این موضوعات، مشکلاتی نیز، چون گرانی تورم در استان وجود دارد که انشاء الله با سازوکار‌های تعریف شده قانونی دنبال رفع آن‌ها هستیم که در ادامه از کمک و همکاری خوب دستگاه قضا نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.