کشف ۲۷۶ راس احشام سرقتی در ورامین

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۷۶ راس احشام سرقتی و دستگیری دو سارق در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار "کیومرث عزیزی " اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری ۲۳ باغخواص"شهرستان ورامین" و اعلام اینکه احشام وی در حوزه تهران بزرگ به سرقت رفته است و سارقان دام‌های مسروقه را به این منتقل کرده اند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در همین راستا ماموران بلافاصله به بیابان‌های اطراف روستای باغخواص اعزام و احشام مسروقه را در آنجا کشف کردند.

وی افزود: با سرعت عمل ماموران و انجام اقدامات پلیسی دو نفر سارق نیز به همراه یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی و دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سردار عزیزی بیان داشت: سارقان در بازجوئی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت ۲۷۶ راس دام به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرده و از آن‌ها یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند به دامداران توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی پیشگیری از سرقت و نصب دوربین مدار بسته، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار