اعلام برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های مساجد گیلان

برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های مساجد گیلان با تجلیل از دختران نمونه در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های دهه کرامت با هدف تبیین فرهنگ رضوی در مساجد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های مساجد گیلان با تجلیل از دختران نمونه در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

او  با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و لزوم بهره‌گیری مناسب از این ایام برای ترویج فرهنگ رضوی ، افزود: دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و با ولادت امام رضا (ع) پایان می‌یابد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد استان گفت: همزمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) ذکر صلوات خاصه و زیارت حضرت معصومه (س) در مساجد با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد ،  با اشاره به برگزاری جشن روز دختر در مساجد از تجلیل از دختران نمونه با عنوان «دختران آفتاب» خبر داد و افزود:  برگزاری تور مجازی زیارت بارگاه منور حضرت معصومه (س) و تلاوت یک صفحه از قرآن کریم توسط اعضای فهما در گیلان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

او  به قرائت زیارت امین‌الله در کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و گفت: تور مجازی زیارتی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، قرائت زیارت امام رضا (ع) و صلوات خاصه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان،  برگزاری مسابقه ۱۰ حدیث رضوی، مسابقه کتابخوانی «آفتاب هشتم»، مسابقه دل‌نوشته‌ای به امام هشتم ویژه نوجوانان، ویزیت رایگان بیماران با رویکرد آموزشی و درمانی، جشن میلاد امام رضا (ع) و مسابقه مجازی بهترین صفحه کانون در میلاد امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد گیلان اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.