دادستان عمومی و انقلاب امیدیه:

پلمب، مجازات اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

کریمی گفت: پلمب اصنافی که در شهرستان امیدیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در دستورکار است و اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: با هدف اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

او با بیان اینکه پلمب اصناف برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی که مصداق بارز تخلف بهداشتی و جرم است، انجام می‌شود، افزود: با برگزارکنندگان مراسمات عزا و عروسی برخورد جدی و قانونی پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

کریمی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت فوق العاده پیشگیری از آن به منظور به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس به مردم تمامی صنوف ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن ژل ضدعفونی و دستکش برای مشتریان خود هستند و در صورتیکه این موازیت را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه کارگروهی ویژه بازرسی نیز با نظارت مدعی العموم و با هماهنگی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، بازرسی اصناف و اداره صمت نیز به منظور بازدید و سرکشی تشکیل شده است و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اصناف را در عرصه‌های مختلف به مراکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و یا به دادستانی گزارش و اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.