وزیر صهیونیست: با یک کشور فلسطینی خواهیم جنگید، اما دست از الحاق برنمی‌داریم

وزیر امور قدس اشغالی اعلام کرد تل‌آویو برای الحاق کرانه باختری حاضر به جنگ با یک دولت مستقل فلسطینی نیز هست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عاروتص شوع، خاخام رافائل پرتز، وزیر امور قدس اشغالی اعلام کرد از طرح اعمال حاکمیت تل‌آویو بر بخش‌هایی از کرانه باختری حمایت خواهد کرد، حتی اگر این کار به بهای به رسمیت شناختن یک دولت مستقل فلسطینی در آینده تمام شود.

این وزیر صهیونیست گفت: ما از نتانیاهو پشتیبانی خواهیم کرد تا بتواند حاکمیت (بر کرانه باختری) را اعمال کند. ما با یک کشور فلسطینی خواهیم جنگید، اما دست از الحاق (کرانه باختری) برنمی داریم.

رژیم صهیونیستی در نظر دارد با حمایت دولت ترامپ، ۳۰ درصد از کرانه باختری را به قلمروی اشغالی خود الحاق کند. بنیامین نتانیاهو همزمان با تشکیل کابینه جدید، وعده داده تا برنامه الحاق بخشی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را پیگیری کند. طرحی که در ابتدا دونالد ترامپ آن را در قالب «معامله قرن» مطرح کرد، طرحی کاملا صهیونیستی که طبق آن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود و بخش‌های بسیار دیگری به اراضی اشغالی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
پس خاخام نفهم و احمق به همراه احمق درجه یک بنیامین نتانیاهو قبرهای صهیونیست ها را شروع کنید به کندن و به نابودی فکر کنید چون در منطقه ما همچون غده سرطانی هستید که باید از بین برود.....هم چنین خاخام تهی مغز یادت باشد که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۹:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
از اتاق فرمان اشاره میکنن
.
.
.
زرشککک
آخرین اخبار