حماس سفر آینده رئیس موساد به برخی کشورهای عربی را محکوم کرد

جنبش حماس، سفر آینده رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به شماری از کشور‌های عربی را جنایت در حق ملت فلسطین دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رأی الیوم در گزارشی از ناصره به قلم زهیر اندراوس نوشت عبداللطیف قانوع، سخنگوی حماس گفت در حالی که ملت ما با طرح الحاق روبروست و در نبرد با اشغالگران برای پس گرفتن سرزمین و رسیدن به حقوقش به سر می‌برد، رئیس موساد اعلام می‌کند قصد دارد به شماری از کشور‌های عربی سفر کند تا موضع دولت اشغالگر را در قبال طرح الحاق توضیح بدهد.

او افزود: این سفر نیز در راستای تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تحمیل طرحش و رسیدن به مشروعیت ساختگی در سرزمین ما و اجرای معامله قرن صورت می‌گیرد.

قانوع تاکید کرد سفر یوسی کوهن، رئیس سازمان صهیونیستی موساد اگر انجام بشود یک گام خطرناک و نیز جنایتی در حق ملت فلسطین است و باید با این سفر مخالفت و همه در‌ها به روی اشغالگران و سران آن‌ها بسته شود.

این مسؤل حماس افزود هرگونه استقبالی از سران رژیم اشغالگر صهیونیستی در کشور‌های عربی و اسلامی و عادی سازی روابط با آن‌ها از نظر فلسطینیان جنایت و خنجری زهرآگین به پشت ملت فلسطین و در راستای اجرای معامله قرن است که می‌خواهد اشغالگران با منطقه عربی درهم آمیخته شوند و بخشی از آن باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار