اختصاص ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه امکانات درمانی هرمزگان

۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه امکانات و زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه امکانات و زیر ساخت‌های حوزه بهداشت و درمان هرمزگان اختصاص یافت.

همتی افزود: از این میزان اعتبار، ۵۱ میلیارد تومان جهت ساخت و راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان، ۳۶ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق ۳۰۰ نفر کادر درمانی و ۶ میلیارد تومان نیز برای تقویت سیستم‌های سرمایشی بیمارستان‌های استان تخصیص می‌یابد.


بیشتر بخوانید


استاندار هرمزگان به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان عصر روز گذشته با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کردند.

استاندار هرمزگان گفت: در این دیدار تامین منابع مالی برای خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان شهرستان بشاگرد نیز به تصویب رسید و تامین اعتبار آبرسانی به غرب جزیره قشم هم مورد پیگیری قرار گرفت.

همتی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای بازدید از وضعیت استان و بررسی نیاز‌های زیرساختی به ویژه در حوزه درمانی، تا دو هفته آینده به هرمزگان سفر می‌کند.

او گفت: ساخت دو هزار واحد مسکونی برای مستضعفان و نیازمندان نیز در سفر نوبخت به هرمزگان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.