قمری: هزینه تهیه یک دوچرخه ۳۰۰ میلیون تومان است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به گران شدن دوچرخه باید برای خرید آن بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

قمری:هزینه یک دوچرخه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان استخسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مردم در سراسر جهان به رشته فوتبال علاقه خاصی دارند و این موضوع باعث می‌شود توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود. فوتبال یکی از رشته‌های خاصی است که نگاه ویژه‌ای به آن می شود. حامیان مالی توجه کمتری به رشته‌های منهای فوتبال از جمله دوچرخه سواری دارند. این موضوع تاثیر منفی روی ورزش می گذارد.

او در ادامه عنوان کرد: ۲۶ مدل دوچرخه وجود دارد. تامین دوچرخه و لوازم جانبی آن بسیار دشوار و سخت است. ما باید برای خرید یک دوچرخه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. خانواده‌ها در ابتدا نمی‌توانند به علت هزینه‌های بالا در این رشته، ورزشکار را حمایت کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: کمیته ملی المپیک در یک حرکت ارزشمند  از فدراسیون‌هایی که نقش موثری در حفظ محیط زیست دارند تقدیر کرد. فدراسیون دوچرخه سواری طی چند سال گذشته کار‌های زیربنایی در خصوص محیط زیست انجام داده است. توسعه ورزش همگانی دوچرخه سواری کاری ارزشمند از سوی فدراسیون بود که اثرات خاصی را در بخش محیط زیست گذاشته است. با اختصاص بخشی از بودجه‌های فدراسیون به محیط زیست قطعا می‌توان کار‌های درخشانی را در این زمینه انجام داد.  


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلمانوندپور
۱۱:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
خداوکیلی نخرید.من قبلا دوچرخه ساختم.با کمترین هزینه هر دوچرخه ای که بخواین براتون میسازم.اگه بخواین حازم یه دوچرخه استاندارد ولی طراحی جدید بسازم براتون.با این وجود فکر نکنم مایل باشد تو کشو خودمون چنین عملی انجام بشه.
آخرین اخبار