افزودن تخت‌های بیمارستانی در ۲ بیمارستان کرونایی

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۸۰ تخت به بیمارستان‌های فارابی و گلستان افزوده و تجهیزات آن تامین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تورج شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر ۶۰ تخت به بیمارستان فارابی و ۲۰ تخت به بیمارستان امام رضا افزوده و تجهیزات مورد نیاز آن‌ها تأمین شد.

او از اختصاص ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید و نصب یک دستگاه اکسیژن ساز کانتینری در بیمارستان فارابی خبر داد و گفت : در حال حاضر از نظر تأمین اکسیژن در این بیمارستان مشکلی وجود ندارد.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۵۰ عدد کپسول ۴۰ لیتری برای پشتیبانی در شرایط خاص در اختیار بیمارستان فارابی قرار گرفته و به تعداد مشابه نیز در اختیار بیمارستان‌گلستان قرار گرفته تا از نظر تأمین اکسیژن مشکلی وجود نداشته باشد.

شیرزادیان ادامه داد: به تازگی ۲ میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی در راستای ارتقا بیماریابی در مرکز بوستان و آزمایشگاه مرکزی معاونت بهداشتی خریداری و نصب شد که آزمایشگاه محمد کرمانشاهی هم به جمع آزمایشگاه‌های انجام دهنده تست تشخیص کرونا پیوسته است.

او افزود: در حال حاضر از نظر تعداد تست‌های انجام شده برای تشخیص ویروس کرونا در سطح کشور در رتبه ششم قرار داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار