دستگاه قضاء از کارآفرینان در گناوه حمایت می‌کند

رئیس دادگستری گناوه گفت: کی از سیاست‌های دستگاه قضائی در این شهرستان حمایت قاطع از تولید و تشویق فعالیت‌های سالم و کارآفرین است.

فیروز اردکانی رئیس دادگستری گناوه به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فیروز اردکانی رئیس دادگستری گناوه در نشست با خبرنگاران گفت: مبارزه با ظالم و احقاق حق و ابطال باطل از هدف اصلی امور ما است که با تمام قدرت در راستای تحقق این مهم حرکت می‌کنیم.

او با اشاره به تکریم مردم و ارباب رجوع در دادگستری افزود: تکریم ارباب رجوع در دستور کار ما است و تلاش می‌کنیم به خوبی پاسخگوی مراجعه مردم باشیم.

رئیس دادگستری گناوه  عنوان کرد: در زمینه تکریم ارباب رجوع میز خدمت در مصلای جمعه، و دادگستری ایجاد شده است و این کار ادامه دارد.

اردکانی ادامه داد: واحد ارشاد و راهنمایی مردم، به صورت روزانه در خدمت مردم است و  با نصب تابلو‌های دیجیتال در راهرو‌های دادگاه تلاش کرده‌ایم علاوه براینکه در اتاق همه همکاران بر روی مراجعه کنندگان باز باشد، کمک کنیم تا رضایت و تکریم ارباب رجوع فراهم شود.

او با اشاره به اینکه نظارت بر حسن اجرای قانون به عهده دستگاه قضا است،گفت: یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی در این شهرستان حمایت قاطع از تولید و تشویق فعالیت‌های سالم و کارآفرین است. 

رئیس دادگستری گناوه با دعوت از همه برای رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان و شهرستان، همه ادارات را موظف به اجرای ضوابط بهداشتی دانست و افزود: یکی از مصوبات این ستاد جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به ادارات است که به صورت آشکار و پنهان از روند اجرای آن بازرسی می‌شود و در صورتی که اداره‌ای به افراد بدون ماسک خدمات دهد با رئیس آن  اداره برخورد قانونی خواهد شد.

او از مردم خواستف در زمینه برگزاری مراسم و به خصوص مراسم‌های شادی مانند عروسی تجمع از حد معمول فراتر نرود که در غیر این‌صورت برخورد قانونی می‌شود.

رئیس دادگستری گناوه همچنین با اشاره به اینکه افرادی که به  بیماری تنفسی دچار می‌شوند نباید در جامعه فعالیت داشته باشند و تا دوران قرنطینه باید در محل قرنطینه باشند، گفت: اگر در این زمینه کوتاهی شود، با فرد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.