به صورت ویدئو‌کنفرانس:

ساختمان دادگاه عمومی خارگ افتتاح شد

با دستور رئیس قوه قضائیه به صورت سامانه ویدیو کنفرانس ساختمان دادگاه عمومی خارگ افتتاح شد.

افتتاح دادگاه عمومی خارگ به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر امروز همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه در جریان بهره‎برداری از ساختمان دادگاه عمومی خارگ، در ارتباطی تصویری با رئیس قوه قضاییه با استراتژیک خواندن جزیره خارگ و تبیین اهمیت توسعه قضایی در این منطقه در راستای تحقق عدالت قضایی گفت:ساختمان دادگاه عمومی این منطقه در فضایی افزون بر یک‌هزار و ۳۴۰ متر بنا و ۳ هزار و ۴۰ متر محوطه مورد بهره‎برداری قرار گرفته است.

علی جمادی افزود: این ساختمان در سه طبقه شامل سه شعبه قضایی، سه دفتر شعبه قضایی و ۵ دفتر اداری با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

او با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری‌های استان بوشهر تسریع یافته است افزود: از ۲۶۷ هزار پرونده ورودی به دادسرا‌های عمومی و انقلاب، دادگاه‌های عمومی و انقلاب، دادگاه‌های تجدیدنظر و شورا‌های حل اختلاف استان با احتساب پرونده‌های سال‌های ما قبل، ۲۷۱ هزار پرونده در استان بوشهر سال قبل مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر کاهش اطاله دادرسی و توجه به مطالبات مردم، از کاهش پرونده‌های معوق قضایی در استان بوشهر خبر داد و گفت:پرونده‌های مربوط به سال‌های گذشته در دادگاه‌های استان بوشهر تاکنون ۴۹ درصد آن‌ها تعیین تکلیف و مختومه شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.