طرح آبرسانی از سد گاوشان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : سال‌های سال است به امید اینکه طرح آبرسانی از سد گاوشان به بهره‌برداری می‌رسد، قطره آبی به ظرفیت تولید آب شهر کرمانشاه اضافه نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی‌رضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به شروع فصل گرما و از طرفی اضافه شدن بحث ویروس کرونا، مصرف آب در استان به شدت افزایش یافته است.

او گفت : هم‌اکنون از حداکثر ظرفیت تاسیسات استفاده می‌کنیم بالاخره تاسیسات مدتی که استفاده می‌شوند دچار فرسودگی و شکستگی می‌شوند که همین خود سبب قطعی آب برخی از محلات می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از محلات سال‌هاست که مشکل قطعی آب دارند، افزود: سال‌های سال است که هیچ قطره آبی به ظرفیت تولید آب اضافه نشده، چرا همه امیدوار به طرح آبرسانی از سد گاوشان بودند به امید اینکه این آب به کرمانشاه برسد.

او ادامه داد: قرار بر این بوده سال ۹۴ طرح آبرسانی از سد گاوشان به بهره‌برداری برسد که این امر محقق نشده و از طرفی هر سال هم به جمعیت و میزان مصرف اضافه می‌شود که این حقیقتا ما را با مشکل مواجه کرده است.

کاکاوند افزود: الان چندین دستگاه حفار شبانه‌روز مشغول کار هستند تا ۱۰ حلقه چاه را وارد مدار کنیم و از طرفی با گرفتن ۱۲ حلقه چاه از شهرداری و ادارات مختلف به‌زودی آن‌ها را نیز وارد مدار می‌کنیم تا ان‌شاءالله تابستان را بگذرانیم.

او حل مشکل بحث بلند مدت و پایدار آب شهر کرمانشاه را از سد گاوشان دانست و گفت: شرکت آب منطقه‌ای متولی این طرح است و قول داده‌اند طرح را تا پایان سال وارد مدار می‌کنند تا برای همیشه مشکل آب شرب شهر کرمانشاه که حق قانونی مردم است، حل شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.