معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور:

زنان سرپرست خانوار در شرایط کرونایی آسیب‌پذیرترین قشر هستند

ابتکار گفت: زنان سرپرست خانوار که هیچ نهادی از آنان حمایت نمی‌کند، در شرایط کرونایی آسیب‌پذیرترین قشر جامعه هستند.

زنان سرپرست خانوار در شرایط کرونایی آسیب‌پذیرترین قشر هستندبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه در نشست استاندار، فرمانداران و مشاوران بانوان و خانواده استان تهران گفت: یک زن سرپرست خانوار به تنهایی با شرایط موجود مواجه نیست و یک خانواده را تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: فرمانداران باید نسبت به شناسایی زنان سرپرست خانوار به خصوص آنانی که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، دست به کار شوند. زنان کارآفرین می‌توانند در انتخابات این انجمن شرکت کنند و در فعال‌سازی آن نقش داشته باشند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به تعیین و تصویب استاندارد‌های مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: به زودی آئین‌نامه‌های اجرایی این استاندارد‌ها نیز ارایه می‌شود تا مشکل عرضه تولیدات بانوان در بازار که پیش از این با مشکل نداشتن علامت استاندارد مواجه بود، برطرف شود.


بیشتر بخوانید


ابتکار گفت: زنان سرپرست خانوار به خصوص آن دسته از بانوانی که هیچ نهادی از آنان حمایت نمی‌کند در شرایط کرونایی آسیب‌پذیرترین قشر جامعه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
بهرام
۲۰:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام
من در اروپا هستم و در حال تحصیل در رشته پزشکی.
هم اکنون وضع مالی خوبی ندارم ودر حال امتحانات نهایی و پدرم حاضر شده یکی از کلیه هاش بفروشد و به یک راهی برایم بفرستد سوال من این هست شما به چه طریقی پول برای فرزندتان در امریکا حواله می کنید.
آخرین اخبار