معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد;

تعریض و بهسازی محور ایوان به سمت تونل اربعین

رضایی از اجرای عملیات تعریض و بهسازی محور ایوان به سمت تونل اربعین خبر داد.

رضایی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: محور ایوان به سمت تونل اربعین یکی از مسیر‌های پرتردد است که در بخش‌هایی از این مسیر به علت کم عرض بودن جاده شاهد وقوع تصادفاتی در این مسیر بوده ایم.

او ادامه داد: بیشتر این تصادفات بر اساس گزارش‌ها و تحلیل‌های کارشناسان پلیس راه ، تصادف به صورت رخ به رخ بوده که به سبب این مشکل، نیاز بود این مسیر تعریض و بازسازی شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: بدین منظور عملیات چهار خطه کردن و تعریض مسیر کله جوب تا حاجی حاظر به طول ۵ کیلومتر که یکی از مقاطع پر تصادف سطح استان ایلام است را در برنامه بازسازی و اصلاح قرار دادیم.

او مطرح کرد: در گذشته پیمانکاری بدین منظور انتخاب شده بود، اما به دلایلی این پروژه متوقف گردیده بود، اما هم اکنون پیمانکار جدیدی به منظور اجرای این عملیات انتخاب شده است و اجرای پروژه دوباره آغاز گردیده است.

رضایی بیان کرد: در صدد هستیم از طریق منابع ملی و استانی اعتبار پروژه را تامین کنیم و در صورتی که مشکل اعتباری پروژه رفع گردد امیدوار هستیم که تا پایان امسال این محدوده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.