دادستان سرخس؛

بازداشت سه مدیر متخلف مالی در سرخس

دادستان سرخس گفت: سه مدیر متخلف سه دستگاه اجرایی این شهرستان به علت تخلفات مالی بازداشت شده اند و پرونده آنان در حال رسیدگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حیدر جهانی چنار دادستان سرخس گفت: سه مدیر متخلف سه دستگاه اجرایی این شهرستان بازداشت شده‌اند و هم اکنون پرونده تخلفات مالی آنان در دادسرا در حال رسیدگی است.

او افزود: از این تعداد دو مدیر با سپردن وثیقه سنگین آزاد هستند و دیگری نیز در این شهرستان در بازداشت موقت به سر می‌برد.

 دادستان سرخس ادامه داد: یکی از این پرونده‌ها مربوط به دو سال قبل است که همچنان پرونده مدیر متهم در حال رسیدگی در دادسراست و ۲ پرونده دیگر مربوط به ماه‌های گذشته است.
 

بیشتر بخوانید: دستگیری ۳ مدیر آبفار خراسان رضوی

جهانی اتهام بازداشت شدگان را جعل و استفاده از سند مجعول، اختلاس و ارتشا دانست و بیان کرد: علاوه بر این افراد یکی از کارمندان اداره تامین اجتماعی سرخس نیز ضمن اقرار به دریافت رشوه اقدام به تغییر ضریب بیمه برای برخی کارفرمایان کرده است که به موجب آن کارفرمایان یاد شده از سال ۹۴ تا ۹۸ حدود ۱۰ میلیارد ریال حق بیمه کمتری پرداخت کرده‌اند.

او تصریح کرد: در پرونده‌ای دیگر یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی سرخس نیز با دریافت رشوه اقدام به کارسازی برای مراجعان به این اداره می‌کرده است.

یکی از مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز بدون اشاره به جزئیات، برکناری یکی از مدیران آن اداره در پی تخلف در سرخس را تایید کرد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار