آتش کارگاه رنگ کاری مبل شمیران نو خاموش شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ، آخرین جزئیات از عملیات خاموش کردن آتش در یک کارگاه رنگ کاری مبل را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه آتش سوزی در محله شمیران نو اظهار کرد:ساعت 11:42 امروز یک مورد آتش سوزی در محله شمیران نو خیابان نونوار اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش‌ نشانان در مدت کمتر از 5 دقیقه یه محل حادثه رسیدند گفت: آتش سوزی در یک ساختمان یک طبقه مسکونی که زیرزمینی در حدود 100 متر با کاربری کارگاه رنگ آمیزی داشته رخ داد.

وی ادامه داد: در کارگاه رنگ کاری مبل مواد مشتعل بسیار وجود دارد و تقریبا نصف این کارگاه دچار آتش سوزی شده بود و در قسمت انتهای کارگاه که مشرف به پاسیو بود شعله ها به بالا کشیده شده بودند.

ملکی بیان کرد: آتش تا بالا پشت بام خانه کشیده شده بود و به همین دلیل وسایل روی پشت بام آتش گرفته بودند و آتش نشانان موفق شدند سریعا آتش را خاموش کنند و از نفوذ آتش به بخش های دیگر و طبقه بالا جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به مصدومیت یک نفر در این حادثه اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان یکی از اهالی محل دچار حادثه سوختگی شده بود.

وی گفت: خوشبختانه هم اکنون آتش خاموش شده و آتش نشانان در حال لکه گیری محل هستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار