جوکوویچ، ستاره NBA را به کرونا مبتلا کرد

ستاره صربستانی تیم بسکتبال "دنور ناگتس" پس از دیدار با مرد شماره یک تنیس جهان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شد.

جوکوویچ، ستاره NBA را به کرونا مبتلا کردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "نیکولا جوکیچ"، بازیکن صربستانی تیم بسکتبال "دنور ناگتس" NBA، پس از دیدار و در آغوش گرفتن "نواک جوکوویچ "مرد شماره یک تنیس جهان در جریان یک مسابقه بسکتبال در بلگراد (دو هفته پیش) مبتلا به ویروس کرونا شد.

انتظار می‌رود فصل جدید رقابت‌های NBA از روز ۳۱ ژوئیه از سر گرفته شود، اما جوکیچ با تأخیر به ایالات متحده بازخواهد گشت.

اخیرا در پی برگزاری یک دوره مسابقات تنیس توسط جوکوویچ تحت عنوان «آدریا تور» در چهار کشور منطقه بالکان (صربستان، کرواسی، بوسنی و مونته نگرو)، این تنیسور صاحب نام، همسرش و سه تنیسور دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

پس از برگزاری این مسابقات در بلگراد صربستان و "زادار" کرواسی، این تور به دلیل ابتلای بازیکنان به کرونا، لغو شد.

هیچ مدرکی وجود ندارد که دیدار جوکیچ و جوکوویچ باعث انتقال ویروس بین آن‌ها شده باشد، اما در مسابقه‌ بسکتبال مورد نظر، درست مانند تور آدریا فاصله اجتماعی رعایت نشده بود.

ESPN گزارش داده است، جوکیچ یک هفته بعد برای سفر به ایالات متحده مشکلی نخواهد داشت، اما برای انجام این سفر نتیجه ۲ آزمایش او طی ۲۴ باید منفی باشد. سپس در دنور هم باید مورد آزمایش قرار بگیرد و نتیجه آزمایشش منفی شود.

هفته گذشته نتیجه آزمایش کرونای مایکل مالون، مربی ناگتس هم مثبت شد. او معتقد است که در ماه مارس به این ویروس آلوده شده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار