آمار جدید از توحش رژیم سعودی در بمباران یمن

عربستان سعودی در یک هفته اخیر میزان حملات خود علیه مردم بی دفاع یمن را افزایش داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح نیرو‌های یمنی اعلام کرد: در یک هفته اخیر رژیم سعودی بیش از ۴۰۰ حمله هوایی علیه مردم یمن انجام داده است.

بر این اساس، وی خاطر نشان کرد: در یک هفته اخیر شاهد افزایش حملات رژیم سعودی در مناطق مختلف یمن از جمله الجوف، صعده، مارب، الحدیده و البیضا بودیم. آن‌ها ۲۵ حمله زمینی و ۴۰۰ حمله هوایی علیه مردم یمن انجام دادند.

این مقام یمنی افزود: از زمانی که عربستان مدعی پذیرش آتش بس در یمن به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ نهم آوریل شد، بیش از ۱۹۵ حمله زمینی و ۲ هزار و ۹۰۰ حمله هوایی علیه مردم بی دفاع یمن انجام داده است.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز در این باره گفت: ما تجاوزات رژیم سعودی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت. ما قادر هستیم با حملات پهپادی و موشکی گسترده‌تر و بزرگتر، عمق خاک عربستان سعودی را هدف قرار دهیم.

وی گفت: اقدام انگلیس و دیگر کشور‌ها در محکوم کردن حملات یمن به عمق خاک سعودی هیچ ارزشی ندارد و حملات موشکی و پهپادی به خاک عربستان سعودی در راستای دفاع از خویشتن است و تاکنون مواضع مهم سعودی را هدف گرفتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۹
این یمنی ها میگن ما هم مقابله می کنیم با چی مقابله می کنند حرف
آخرین اخبار