کشف و ضبط ۲۲ قطعه کبک وحشی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه از کشف و ضبط ۲۲ قطعه کبک وحشی در عملیات بازرسی از منزل یک متخلف شکار و صید در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدحسین فلاحتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت : در پی گزارش واصله از سوی دوستداران محیط زیست مبنی بر شکار و زنده گیری پرندگان از سوی یک نفر متخلف در کرمانشاه، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان بلافاصله پس از اخذ دستور قضایی مبنی بر ورود به منزل متخلف، به محل اعزام شدند.

او گفت : با همکاری مأمورین کلانتری ۲۳ تعاون، پس از بررسی‌های لازم از منزل این فرد متخلف تعداد ۲۲ قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد.

او افزود: برای این شخص پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل و کبک‌های زنده گیری شده برای رهاسازی در طبیعت در فرصت مناسب به مرکز قرنطینه حیات وحش اداره کل انتقال داده شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت: همچنین در پی پایش و گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت از یک متخلف دیگر تعداد ۲ قطعه تیهو، دو قبضه اسلحه بادی، ۱۳ عدد فشنگ پران و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

فلاحتی گفت: پس از تشکیل پرونده تخلف برای این افراد و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست، پرونده آنان جهت سیر سایر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه ضمن تشکر از کلیه همیاران و دوستداران طبیعت، از عموم مردوم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را بلافاصله با شماره تلفن: ۳۸۲۳۶۷۳۳ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار