گرانی‌های اخیر مردم را زیر فشار بی سابقه قرار داده است/ جلوی فساد مالی را بگیرید

امام جمعه اردکان با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی‌های اخیر، گفت: بازار‌ها و فروشگاه‌های عرضه کالا‌های اساسی نیازمند نظارت جدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردکان با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا (علیه‌السلام) با اشاره با احادیثی گفت: روز قیامت وقتی بنده‌ای برای حساب فراخوانده می‌شود اولین چیزی که مورد سؤال و پرسش قرار می‌گیرد، نماز اوست که نماز عامل تقرب و ارتفاع درجه بندگان متقی است و نماز وسیله رسیدن بنده به‌سوی خدا است.

او ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه ، افزود: برخورد امروز قوه قضائیه با مجرمان بزرگ اقتصادی قدم برداشتن در مسیر اجرای عدالت است که رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی نور امید را در دل ملت و مردم انقلابی روشن نگه می‌دارد و باور می‌کنند که انقلاب زنده است.

امام جمعه اردکان با اشاره به نظارت هرچه بیشتر مسئولان قوه قضائیه در بازار‌ها و فروشگاه‌های عرضه کالا‌های اساسی مردم،گفت: مشکلات اقتصادی و گرانی‌های اخیر در موارد بازار مسکن و اجاره آن، لوازم خانگی و بعضی از موارد دیگر، مردم را زیر فشار بی سابقه قرار داده است و باید در این موارد نظارت‌های بیشتری صورت بگیرد و چنانچه نظارتی هست نیز تقویت شود.

او گفت: چنانچه این نظارت‌ها کم شود و کوتاهی در آن صورت بپذیرد و اگر کنترل نشود و نظارت‌ها افزایش پیدا نکند ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به اعتماد مردم به نظام و انقلاب وارد ‌شود که امیدواریم مسئولان به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند .

حجت الاسلام شاکر به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: امروز نقض حقوق بشر در آمریکا برای همه دنیا حتی برای شهروندان آمریکایی هم مسجل شده است و در کشور‌های مختلف غربی نسبت به نقض حقوق بشر از سوی آمریکا اعتراض بر پاشده است، همچنین در سطح جهان و بخصوص در منطقه خاورمیانه حقوق بشر از سوی آمریکا نقض می‌شود و هر جا درگیری و جنگ وجود دارد پای آمریکا در میان است که حقوق بشر در حق مردم مظلوم ایران هم توسط آمریکا نقض شده است.

شهادت شهید بهشتی، شهادت شهید صدوقی، سقوط هواپیمای مسافربری و ترور نافرجام امام امت ما مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای از دیگر مباحث مورد اشاره حجت الاسلام شاکر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار