سرپرست کتابخانه‌های عمومی قم مطرح کرد؛

رونمایی و نقد کتاب "زندگی و زیارت امام رضا (ع) " در قم

عمرانی گفت: هم‌زمان با دهه کرامت، آئین رونمایی و نقد کتاب "زندگی و زیارت امام رضا (ع) " در قالب سلسه نشست کتاب آنلاین در قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سجاد عمرانی سرپرست کتابخانه‌های عمومی قم گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در نظر دارد هم‌زمان با ایام دهه کرامت پنجمین سلسله نشست کتاب آنلاین را برگزار کند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا سیره و ویژگی‌های اخلاقی امام رضا (ع) را برای نسل جوان تبیین کرده و جامعه از آن الگوگیری کنند.

او بیان کرد: پنجمین نشست "کتاب آنلاین" به مناسبت زادروز فرخنده امام رضا (ع) در قالب نشست کتاب آنلاین و با رونمایی و نقد کتاب "زندگی و زیارت امام رضا (س) " روز دوشنبه ۹ تیرماه ساعت ۱۱ صبح به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام qompl۱.i اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان پخش می‌شود.

عمرانی ادامه داد: این نشست از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری انتشارات کتابک و با حضور حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی نویسنده کتاب "زندگی و زیارت امام رضا (ع) " و محمود پور وهاب به عنوان منتقد برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم با اشاره به اهداف برگزاری نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان تصریح کرد: این نشست‌ها بهترین فرصت برای معرفی منابع به‌روز و کارآمد در حوزه‌های مختلف علمی و دینی است.

او عنوان کرد: کتاب زندگی و زیارت امام رضا (ع) مجموعه دو جلدی است که در قالب داستان‌های کوتاه برای کودکان و نوجوانان بیان شده است.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار