امام جمعه ایلام:

حقوق بشر اهرمی برای پیشبرد سیاست‌های آمریکایی‌ها است

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه حقوق بشر اهرمی برای پیشبرد سیاست‌های آمریکایی‌ها است، گفت: واژه حقوق بشر تنها لفظی به منظور فشار بر ملت‌های دیگر جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام  صبح امروز شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در حسینیه حضرت زینب کبری (س) شهر ایلام گفت: شهید بهشتی یک شخصیت جهانی بود که تفکر تشکیلاتی داشت و از شاگردان امام راحل و علامه طباطبایی و از نظر علم روز دارای دکترای کلاسیک بود.

او ادامه داد: شهید بهشتی نقش مهمی در تدوین ساختار توانمند قانون اساسی کشور داشت، تلاش در راستای تشکیل جامعه روحانیت که یک نیروی توانمند بود از دیگر فعالیت‌های شهید بهشتی است، آخرین جمله ایشان قبل از شهادت این بوده است که باید کاری کنیم که رئیس جمهور آینده کشور، منتخب آمریکایی‌ها نباشد.

امام جمعه ایلام افزود: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جوان و اقشار مختلف با جنایت‌ها و اساس ضد بشری رژیم آمریکا است.

او با اشاره به اینکه حقوق بشر اهرمی برای پیشبرد سیاست‌های آمریکایی‌ها است، بیان کرد: واژه حقوق بشر تنها لفظی به منظور فشار بر ملت‌های دیگر جهان است.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه الان چهره‌ها آشکار شده و نقاب‌ها کنار رفته است، اما متاسفانه برخی در داخل کشور سخنان آنان را تکرار می‌کنند، عنوان کرد: در همین شرایطی که آژانس هسته‌ای بر علیه ما قطع نامه صادر می‌کند، برخی‌ها می‌خواهند جمهوری اسلامی را مقصر جلوه دهند و در تلاش هستند با هر ابزاری به مسئولان و مردم کشور فشار وارد کنند.

او اعلام کرد: متاسفانه در کشور هنوز افرادی هستند که داعیه طرفداری از آمریکایی‌ها را دارند و در شرایط کنونی هم حرف‌هایی را بر زبان می‌آورند که مشکوک است، این افراد یا واقعاً نمی‌فهمند و یا اینکه ابزار دست دشمن هستند، منافقین خسارت‌های زیادی را در کشور به بار آوردند و استکبار جهانی نیز همواره از آن‌ها حمایت کرده است.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امام جمعه ، حقوق بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.