سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد;

روشنگری افکار عمومی از اهداف هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

حجت الاسلام چراغی پور گفت: روشنگری افکار عمومی در خصوص جنایات آمریکا علیه بشریت از اهداف برگزاری برنامه‌ها در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است گفت: هدف از برگزاری برنامه‌ها در این هفته روشنگری افکار عمومی در خصوص جنایات آمریکا علیه بشریت و ادعای دروغین این دولت در دفاع از حقوق انسان‌ها است.

او اظهار کرد: نامگذاری این هفته به دلیل وقوع حوادث ماندگاری بوده که از سوی نظام استکباری به ویژه آمریکا بر ضد جمهوری اسلامی و ملت ایران انجام شده اند.

چراغی پور با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی به همین منظور اجرا خواهد شد بیان کرد: این برنامه‌ها با شعار محوری آمریکا، مظهر کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی منفورترین دولت ناقض حقوق بشر، در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

او مطرح کرد: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در محل مصلی بزرگ ایلام، بزرگداشت یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد، حضور بر مزار شهیدان، غبار روبی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر نظام، فضاسازی محیطی و رسانه‌ای و ... از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر سال ۶۰ و سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار صدیق انقلاب اسلامی نیز ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه هفتم تیرماه با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در استان در محل حسینیه حضرت زینب کبری (س) دفتر امام جمعه ایلام به عنوان برنامه شاخص هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.