در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف اتوبوس با ۱۱۲ کیلو تریاک در"نائین/ کشف ۱۹۰ بسته تجهیزات پزشکی قاچاق در اردستان

مهم‌ترین حوادث امروز ۷ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۷ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف اتوبوس با ۱۱۲ کیلو تریاک درنائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان "نائین بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی صورت گرفته از این خودرو ۱۱۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، که به طرز ماهرانه‌ای در اتوبوس جاساز شده بود، کشف شد.
 
 
توقیف اتوبوس با ۱۱۲ کیلو تریاک در


سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نائین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و به شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

کشف ۱۹۰ بسته تجهیزات پزشکی قاچاق در اردستان

سرهنگ "غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه ظفرقند حین گشت زنی در محور ترانزیت"اردستان" به یک کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:در بازرسی ازاین خودرو ۱۹۰ بسته تجهیزات پزشکی شامل چسب مخصوص پا و کمردرد خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ هاشمی زاده اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۹۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف بیش از ۳۸ کیلو تریاک توسط یگان تکاوری اصفهان

سرهنگ "علی ملکی آهنگران" اظهار داشت: عوامل یگان تکاوری اصفهان در محور جاده گاز به سمت بنوید به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون عملیات پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.