گل محمدی: بدون فوتبال می میریم/ با یک تیم با انگیزه بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی شروع مجدد لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پیکان بیان کرد: با فوتبال زنده‌ام. ما فوتبالی‌ها بدون فوتبال می‌میریم. خیلی خوشحالم که لیگ آغاز شد. شرایط سختی را تجربه کردیم. اولین بار بود که در تاریخ چنین اتفاقی رخ می‌داد، اما خدا را شکر با یک تصمیم‌گیری خوب فوتبال به جریان افتاد.

او افزود: اگر غیر از این بود فوتبالی‌ها ضرر می‌کردند. یک ماه است که تمرین می‌کنیم. شرایط برای این مسابقه بعد از سه ماه تعطیلی سخت است، اما تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم به لحاظ بدنی و تاکتیکی به شرایط خوب برسیم.

گل محمدی ادامه داد: چهار بازی تدارکاتی انجام دادیم، اما به نظرم هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید صد درصد آماده مسابقات است. باید چند بازی بگذرد تا به شرایط خوبی برسیم. فردا با یک تیم با انگیزه که در انتهای جدول قرار دارد و به دنبال گرفتن امتیاز است، بازی داریم.

او خاطرنشان کرد: پیکانی‌ها انگیزه مضاعفی دارند و فکر می‌کنم بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. چند بازیکن ما مشکلاتی مثل مصدومیت و محرومیت دارند و آن‌ها در اختیار نداریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت محمد نادری گفت: خوشخبتانه نادری از دیروز به تمرینات ما اضافه شده است.

او درباره علیرضا بیرانوند و سفر این بازیکن به بلژیک عنوان کرد: اطلاعات درستی از بیرانوند ندارم، فکر می‌کنم شرایط او بستگی به تیم بلژیکی دارد. بودن یا نبودن بیرانوند بستگی به پرواز دارد و واقعاً اطلاع دقیقی از وضعیت او ندارم.


بیشتر بخوانید:


گل محمدی در مورد برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر اظهار داشت: باید به این شرایط عادت کنیم. خیلی دوست داشتیم همه بازی‌ها با حضور هواداران برگزار می‌شد. با وجود آن‌ها بچه‌ها انگیزه مضاعفی می‌گرفتند. پرسپولیس بیشتر را از این وضعیت ضرر می‌کند، چون بیشترین هوادار را در فوتبال ایران و آسیا دارد و نبود آن‌ها بیشتر می‌تواند به ضرر ما باشد.

گل محمدی در پایان گفت: من هیچ مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی نداشتم. ۱۱ مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز پیش‌رو داریم و دلم نمی‌خواهد وارد فضای نقل و انتقالاتی شوم و دوست ندارم تمرکز خودم و بازیکنانم بهم بخورد. شرایط تیم ما خوب است و دوست ندارم تمرکزم‌مان بهم بریزد. چنین حرف‌هایی درست نیست و این زاییده ذهن آدم‌هایی است که می‌خواهند برای تیم حاشیه درست کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
شکمتون سیره که بدون فوتبال می میری . مردم عادی که دارن از فشار افتصادی می میرن .
France
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۷ تير ۱۳۹۹
یحیی جون مثل اینکه فوتبال خیلی بهت مزه کرده! آره؟
فقط این وزیر سال بعد عوض میشه ها!
این حرفت یادت باشه، وقتی وزیر رفت نگی چرا همه تیما قوی شدن؟ چرا داورا به نفع ما نمیگیرن؟
آخرین اخبار