مرمت ۲۲ دستگاه پل‌ آسیب دیده در نیشابور

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده‌ای نیشابور گفت: ۲۲ دستگاه از پل‌های آسیب دیده نیشابور با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال مرمت و بهسازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید مفیدی فر رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده‌ای نیشابور گفت: دو هزار و ۳۹۰ دستگاه پل در کل محور‌های نیشابور توسط اداره راهداری نگهداری می‌شود که از این تعداد ۳۰۰ دستگاه پل بزرگ و دو هزار و ۹۰ دستگاه پل کوچک هستند که  حدود ۱۵ در صد آن نیاز به مرمت و باز سازی دارند.

او افزود: با پیگیری‌های اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نیشابور و تلاش و اقدامات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در تخصیص اعتبار و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، ۲۲ دستگاه پل بزرگ وکوچک با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال توسط پیمانکار اداره کل و راهداران نیشابوری در جاده‌های این شهرستان تعمیر و بهسازی شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای نیشابور ادامه داد: بهسازی و تعمیر پل‌ها شامل تعمیر رادیه برید، مرمت دال‌های فرسوده و ترمیم دستک‌های پل، باکس‌گذاری و تعریض پل، مقاوم‌سازی پایه پل‌ها، تنقیه و لایروبی، تعمیر دیواره‌های هدایت آب و مرمت قرنیز، که در اثر فرسودگی و سیل بردگی‌ها تخریب شده بود، می‌باشد.
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار