شمس: دیدار فینال لیگ برتر فوتسال از سطح آسیا بالاتر بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به حضور ملی پوشان در فینال لیگ برتر، سطح این مسابقه از آسیا بالاتر بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی در این بازی حضور داشتند، فینال از نظر فنی بسیار خوب و از سطح آسیا بالاتر بود.

او افزود: البته رفت و آمد در رختکن‌ها مناسب این مسابقه نبود. به نظر من این بازی فقط از لحاظ برگزاری ضعیف بود.

شمس افزود: همیشه انتقاد می‌کنیم که فوتسال چرا پخش زنده ندارد، اما حالا خودمان می‌بینیم که اگر در هر بازی این اتفاق رخ دهد، چه جوابی به مردم داریم که بدهیم؟ به نظر من باید یک بار برای همیشه کمیته انضباطی با تیم‌های خاطی برخورد شدید کند. سال گذشته تیمی داشتیم که دوبار زمین بازی را ترک کرد، اما هیچ اتفاقی برای آن تیم رخ نداد.


بیشتر بخوانید:

شمس در پایان گفت: برای اتفاقات دیروز هم اگر برخوردی که کمیته انضباطی با این ۲ تیم می کند کم و عادی باشد مطمئن باشید این اتفاقات ادامه پیدا می‌کند.

همچنین داود پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال گفت: این بازی از لحاظ فنی از دیدار رفت شرایط بهتری داشت، اما متاسفانه در انتهای بازی اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد، رخ داد. کمیته انضباطی باید با این خاطیان به شدت برخورد کند.

او افزود: حساسیت بالای این دیدار سبب این اتفاقات شد. این حواشی در شأن نام ایران نیست.  اگر بازیکنی خطایی کرده است باید تنبیه شود حتی اگر بازیکن تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار