فراخوان جذب سرمایه گذار در ایجاد تاسیسات گردشگری کویری

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از جذب سرمایه گذار برای استفاده از ظرفیت کویر مرکزی یزد خبر داد.

کویربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: اداره کل میراث فرهنگی به منظور احداث هتل کویری و پارک طبیعتگردی، مرکز تفریحی سرگرمی و گردشگری در محدوده کویر مرکزی یزد با رویکرد گردشگری نو و خلاق سرمایه گذار واجد شرایط جذب می کند.

او با اشاره به اینکه استان یزد سرشار از جاذبه ها و پتانسیل های فرهنگی تاریخی انسان ساخت و طبیعی فراوان است، افزود: کویر و بیابان به عنوان یکی از جاذبه‌های منحصر بفرد و بکر می تواند یکی از شاخص های توسعه و موتور محرک گردشگری استان باشد.

میرشمسی اظهار داشت: گردش در کویر و بازدید از جاذبه و دیدنی های متنوع از جمله حیات جانوری، اشکال مورفولوژیک، رصد ستارگان، سکوت و آسمان شب، حرکت رمل ها و سایر فعالیت های مفرح آن شاخه ای از اکوتوریسم است.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: یزد دومین استان از لحاظ وسعت کویر و بیابان در سطح کشور است و با برنامه ریزی، هدف گذاری دقیق، تامین زیر ساخت های مورد نیاز و حمایت از سرمایه گذاران واجد شرایط می توان از این ظرفیت در مسیر شکوفایی اقتصادی و گردشگری با نگاه توسعه پایدار گام برداشت.

میرشمسی ادامه داد: متقاضیان و سرمایه گذاران در این زمینه باید به حوزه معاونت سرمایه گذاری و تامین این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار