فرماندار ماهشهر:

هیچ آموزشگاهی حق فعالیت آموزشی ندارد

بیرانوند گفت: هیچ آموزشگاهی حق فعالیت آموزشی طی یک ماه حالت فوق العاده در شهرستان ماهشهر را ندارد.

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع چشمگیر بیماری کرونا، یک ماه فوق العاده در شهرستان اعلام شده و طی این مدت هیچ آموزشگاهی حق فعالیت آموزشی ندارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه فعالیت همه آموزشگاه‌ها طبق مصوبه ستاد کرونا فقط بصورت اداری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مجاز است، اظهار داشت: با اعمال محدودیت ها، الزامی کردن استفاده از ماسک و رعایت بهداشت در روز‌های اخیر، شاهد کاهش موارد ابتلا به این بیماری کرونا ویروس هستیم.


بیشتر بخوانید


بیرانوند همکاری مردم را عامل مهم شکست و مهار ویروس کرونا دانست و افزود: همکاری و تعامل خوبی بین دستگاه‌ها برای مقابله با این بیماری انجام شد و با تصویب اعلام یک ماه حالت فوق العاده در ستاد مبارزه با کرونا ماهشهر به دنبال جلوگیری از شیوع کرونا هستیم، البته این امر مهم با همدلی مردم محقق می‌گردد.

داریوش گنجی پور معاون خدمات شهری شهرداری بندرماهشهر گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا ماسک رایگان از سوی شهرداری در مناطق کم برخوردار شهر توزیع گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.