مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های پیام نور خوزستان؛

نهاد رهبری در دانشگاه ها، سازمانی منعطف با رسالت های مختلف است

حجت الاسلام نبوی گفت: امروز نهاد رهبری در دانشگاه ها به عنوان سازمانی منعطف و تاثیرگذار با رسالت های مختلف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام نبوی مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های پیام نور استان خوزستان با بیان اینکه امروز نهاد رهبری در دانشگاه ها به عنوان سازمانی منعطف و تاثیرگذار با رسالت های مختلف است. گفت: این مسئله بنا به وظایف سنگینی که عهده دار است، نیازمند افراد و مسئولین با تعامل بالا دارد.

او در نشستی که به منظور معارفه حجت الاسلام علوی کیا به عنوان مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد با اشاره به اسلامی شدن دانشگاه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از بین رفتن دیدگاهی که دانشگاه را یک تهدید معرفی می‌کرد، افزود: دانشگاه موتور محرک نظام و یکی از ارکان مهم و اصلی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و به همین دلیل باید به دانشگاه و رسالت‌های آن توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام نبوی بیان کرد: حجت الاسلام علوی کیا که به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان خوزستان معرف گردید همواره دارای تفکری والا، اخلاق حسنه و الگوی رفتاری بسیار شایسته اسلامی و دانشگاهی هستند و قطعا ورود وی به دانشگاه، موج جدیدی از دانش و فضل و رایحه فرهنگی انقلاب اسلامی و هدایت و پشتیبانی دینی و سیاسی را رقم خواهد زد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان با تاکید بر اینکه وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها این است که راه درست را به ما نشان بدهد، تصریح کرد: نشانه گذاری مسیر برای رسیدن به هدف، کار عالمان دینی در دانشگاه‌ها است و این کار کسانی است که در مسیر انبیاء حرکت می‌کنند. این افراد رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

موضوع پروری، مهم ترین کار در حوزه ها است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه‌های استان با تاکید بر اینکه موضوع شناسی و موضوع پروری از مهمترین کار‌هایی است که باید در حوزه‌ها انجام شود، اظهار کرد: پیوند حوزه و دانشگاه از بهترین راه‌های رسیدن به این هدف است و آن زمان است که می‌توان با موضوع شناسی و موضوع پروری، کار را تکمیل و آن را به جامعه غیردانشگاهی عرضه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام علوی کیا مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان خوزستان اظهار داشت: کار کردن در دانشگاه‌های بزرگ و برتری که فرهیختگان و دانشمندان صاحب نامی در آن حضور دارند حساسیت و ظرافت خاصی را می‌طلبد و برای من باعث افتخار است که در جمع عزیزان دانشگاهی حضور داشته باشم و خدمت نمایم. همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند در دانشگاه باید سازندگی علمی و سازندگی اخلاقی و فکری صورت گیرد و این‌ها جز در سایه همفکری و همکاری و عزم و اراده جدی محقق نمی‌شود.

در پایان حکم مسئولیت حجت الاسلام علوی کیا از سوی حجت الاسلام نبوی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور اعطاء گردید.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.