بی توجهی مردم به اصول بهداشتی / گسترش بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بی توجهی مردم به اصول بهداشتی موجب شیوع و گسترش بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: استفاده از ماسک ، رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت  مهمترین مواردی است که برای جلوگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ لازم است رعایت شود.

او با بیان اینکه اگر مردم پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان گسترش پیدا می کند افزود: نظارت‌ها به صورت جدی و با حساسیت بیشتری ادامه دارد تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی به نحو موثرتری انجام شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: شهروندان در جنوب غرب خوزستان طوری رفتار می کنند که انگار مسئله ویروس کرونا به اتمام رسیده است که این روند و رویه کار میتواند خطر ساز باشد.

احیای محدودیت های قبلی در آبادان

شریعتی استاندار خوزستان گفت:فرماندار آبادان اصرار به بررسی وضعیت فعلی آبادان و احیای محدودیت های قبلی را به صورت جدی دارد، در نشست روز یکشنبه که با حضور او در استانداری تشکیل می شود، حتما در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.