عروسک‌های بی‌دست و پا و صدا برای ارضای امیال شیطانی/ تساوی زن و مرد یا پتک دروغین غرب بر سر زنان؟!

آزادی زنان شعار خوش رنگ و لعابی که امروز به برده‌داری زنان و فروش آن‌ها پشت ویترین‌های غربی انجامیده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام امینی طی یادداشتی برای فارس نوشت؛ چند سالی هست آزادی زنان و حمایت از حقوقشان نقل هر محفل است و به یک شاخصه روشنفکرانه هم تبدیل شده و در این بین به هر نسبت که اسلام را ضد زن بخوانی و غرب را به عنوان بزرگترین حامی ارزش‌های زنان بستایی روشنفکرتری.

در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان این گونه متصور شد که داعیه‌داران حمایت از حقوق زنان که برابری زن و مرد در کشورهای آمریکایی و اروپایی را به مثال پتکی بر سر ما می‌کوبند چیزی از واقعیت‌های پشت پرده این ماجراها خبر ندارند.


بیشتربخوانید


در سال‌هایی که غرب با انقلاب صنعتی رو به رو شد هر یک از سرمایه‌داران برای رشد روز افزون سرمایه خود نیاز به نیروی کار تمام وقت و البته با حقوق پایین داشتند و طبیعی است زنی که تا آن روز حتی حق تملک‌دارایی‌های شخصیش به نام خودش را نداشت و جز رخت‌شویی و آشپزی و بچه‌داری استعداد دیگری برایش قائل نمی‌شدند گزینه مناسبی بود برای این معرکه، آن هم به بهانه مساوات بین زن و مرد.

زنان که عرصه را برای نمایش توانمندی‌هایشان که سال‌ها سرکوب شده بود حاضر و آماده دیدند با رغبت هر چه تمام‌تر پا به میدان گذاشتند اما حقیقتا در این بین چه کسی بیشتر سود برد؟ سرمایه‌دارانی که به زنان حقوق و مزایای کمتر از مردان می‌دادند آن هم با منت طلبکارانه‌ترین حالت ممکن یا زنانی که از آنها بیگاری می‌کشیدند برای رشد و تعالی شخصیتی‌شان؟

کم‌کم روند خرید فروش و تبلیغات تغییر کرده و رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفت، صاحبان دارایی خوب فهمیده بودند برای فروش بیشتر می‌توانند از زن‌ها و ظرافتشان برای جذب و جلب مشتری استفاده کنند.

منشی خانم، بازاریاب خانم، فروشنده خانم و هرکسی که ارتباط بیشتری با مشتریان دارند لزوما اگر خانم باشد بهتر است، اگر زیبا، خوش‌رو و خوش‌پوش هم باشد که بهتر، کم‌کم پای زنان به تیزرهای تبلیغاتی باز شد، در هرچیز بی‌ربط یا باربط به زنان که شدند عروسک خیمه شب‌بازی در دست صاحبان سرمایه برای جذب مشتری و پول بیشتر.

صنعت سینما و تلویزیون حتی اخبار و مطبوعات هم متوجه این‌موضوع شدند و کافی است نگاهی گذرا به روند فیلم‌ها و شبکه‌های خبری در این چند سال اخیر بزنید تا ببینید قضیه از چه قرار است!

به راستی استفاده از جاذبه‌های جسمی و جنسی یک بانو آزادی را برای او به ارمغان  آورده یا نفع و سود بیشتر برای مردها؟ این آزادی برای زنان بود یا چشم و جیب مردها؟

ای کاش قضیه همین جا ختم می‌شد. آزادی غرب دیگر ارضاکننده امیالش نبود این رود طغیانگر دیگر آرام نمی‌شد و تا جایی پیش رفت که به جاده انحرافات جنسی کشیده شد.

خرید و فروش دختران، صادرات زن به عنوان کالا، برده داری به سبک نوین، برده‌داری جنسی، مغازه‌هایی که پشت ویترینشان زن‌هایی با اتیکت قیمت ایستاده‌اند تا به فروش بروند و امروز تا جایی پیش رفته‌اند که شاهد فروش زنان به عنوان عروسک‌های بی‌دست و پا و صدا برای امیال شهوانی مردها هستیم!

 عالم هیچ‌گاه به خود ازاین وحشیانه‌تر و وحشتناک‌تر ندیده بود. خوی وحشی‌گری که آرام نمی‌شود و معلوم نیست تا کجا قرار است پیش برود.

آزادی زنان هرچه بود به ناکجاآباد ختم شد و سوال اینجاست که آیا هدفش واقعا کمک به زنان و ظلم‌های روا شده به آنان بود؟ اکنون بیشتر به آنها ظلم نشده؟ به حریم شخصی حسمی و روحیشان تعرض نشده؟ اکنون امنیت و آرامش خاطر دارند؟ از جایگاه امروز هود راضی هستند؟

چرا یک فرد به عنوان بانو برای نشان دادن استعدادهایش باید از جاذبه‌های ظاهریش استفاده کند؟ مگر مردها این کار را می‌کنند؟

یا اصلا چرا یک زن باید سعی کند مساوی با یک مرد باشد؟ مگر مردها الگو جامع و کاملی هستند یا اصلا مگر ملاک برتری مرد و زن بودن است؟

در عصر جاهلیتی ک دختران زنده به گور می‌شدند و عصر جاهلیت مدرنی که امروز زن تا سرحد یک کالا پست شده اسلام همچنان یک حرف دارد برتری انسان‌ها نه به جنس است نه به نژاد، اعمال و انسانیت شما ملاک است و بس...

با این تفاسیر یک زن می‌تواند از یک مرد هم بالاتر باشد، زن می‌تواند عامل سعادت یا فساد جامعه خودش باشد، می‌تواند مایه آرامش خانواده باشد، می‌تواند مایه پیشرفت کشورش باشد با این شعارهای خوش رنگ و لعاب و عوام‌فریبانه حیف و خرابش نکنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
الان وقتی حق طلاق به مرد بدید
زنان ایران مثل هزاران لولیتا هستند
با چهره دروغ
که زن یا خودکشی می کنه یا شستشو مغزی میشه فوش رکیک می دهد
خشم زنان این
کافی بگند زنان با حجاب حق طلاق دارند و کشف حجاب ها ندارند در آن زمان همه با حجاب میشند
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۹:۴۸ ۱۰ تير ۱۳۹۹
دوست عزیز
فروش زنان بادست و پا و اتیکت یه چیزه عادیه
خود زن خاسته و رفته انجام داده
اونجا توی ویترین بعضا
اینجا تو خیابون و با حجاب کامل حتی
فقط شکلش فرق میکنه
ولی عروسک لولیتا توی ویترین نیست
کسی که اینو انجام میده یه هیولاس که توی خونش کار میکنه
این داستان تازه شروع نشده
اتفاقا قدیمیه
دخترهای بی سرپرست که از بچگی تو خیابون جمعشون کرده قربانی ایشون هستن و مشتریهای پولدار خاص خودشو هم داره
-
عیوضی
۰۸:۱۸ ۱۰ تير ۱۳۹۹
فقط دوعا کنید امام زمان {ع} ظهور کند اون وقت همه چی درست می شود
Iran (Islamic Republic of)
من هم قاسم سلیمانی هستم
۲۲:۴۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
غرب از دور زیباست.
عروسک های لولیتا ظلم بزرگی به زنان است.
دختران بی سرپرست،بدسرپرست،فراری و ...را دزدیده و دست و پاهای انهارا قطع میکنند تامثل چهارپایان باشند اکثرا زبان و چشمانشان را ازکارمی اندازند.
برخی ها حتی قدرت دفاعی انهاراهم مختل میکنند تا توان مخالفت نداشته باشند.
واقعا وخشتناک است.
ارزشی که دین اسلام به زن داده کجا و لولیتاها کجا.
خداوندا هرچه زودتر صاحب عصروزمان را به یاریمان بفرست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
با سلام با آزادی زنان متاسفانه بعضا زنانی را مشاهده میکنیم که از این احترام به شان و جایگاه زن سواستفاده میکنند ایکاش میشد با رعایت جایگاه و شان زن وظایف و جایگاه زن را در زندگی و جامعه مشخص کرد متاسفانه هستند زنانی که جنبه آزادی را ندارند و جایگاه مرد و شوهر را حتی لگد مال میکنند(خدایا خودت درست کن)
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۱۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام ممنون
بسیارعالی بود کاش آگاه سازی درباره این طور مطالب درصداوسیمای ما جایی داشت حتی به صورت یه فیلم کوتاه به جای پخش آگهی های تبلیغاتی که گاها خودمظهر این رفتارند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۹:۵۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اون زنهایی که به فروش میرن اگه بررسی دقیق انجام بدین هیچ کدوم اروپایی یا امریکایی نیستن یا افریقایی هستن یا آسیایی و متاسفانه از کشورهایی هستن که مدعی اسلام هستن و با نام اسلام بر مردمانشون ظلم میکنند و به خاطر فقر اقتصادی و فرهنگی مجبور به فروس دختران و زنان شده اند در واقع این غیر مسلمانان هستند که از زنان مسلمان سواستفاده جنسی می کنند
مقدار هم باید واقع بین باشیم
Iran (Islamic Republic of)
پرنیا
۲۱:۰۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
لعنت بر مروجان این کار
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام.من مخالف کار زنان نیستم ولی وظیفه زن تربیت فرزندان است.از روزی که زنان به لطف اشخاصی نالایق به سر کار آمدند بنیان خانواده هم سست تر شد تا جایی که دیگر کمتر کسی حاضر به ازدواج است و ... .پس هر بلایی سر ما میاد به دست کسانی است که قدرت اجرایی دارند نه مردم نه اینترنت نه شبکه مجازی.ما فرزندان خانواده ای هستیم که هنوز والدینمان نمیدانند چگون ما را تربیت کنند چه بسا خودشان نیز بدستی تربیت نشده اند.کافی است چند ساعتی با مردم در ارتباط باشید تا اوج فاجعه را در یابید.



به امید روزی که خدا خودش همه چیزو درست کنه نه به امید خلق روزگار
روز و شبتون خوش⁦☺️⁩
Germany
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
واقعا ممنونم ازاین مقاله روشنگرانه در باب شناخت کرامت و منزلت زن،وبا این همه شایستگی های عقلی و منطقی زن در برابر مردها و چه بسا بعضابیشتر از مردها
سوالی داشتم پیرو این نکات و اشارات مفید:
۱- چرا باید دیه زن نصف مرد باشد (یعنی زن نصف مرد ارزش مادی دارد؟)
۲-چرا باید ارثیه زن نصف مرد باشد(مگر نه اینست که بسیار مواقعی که دیدیم و شنیدیم دختر نسبت به پدر و مادر خود به مراتب دلسوزتر و راحم تر است)
۳- چرا در مواقع زیاد در همین جامعه خودمان خانواده ها از تولد پسر به مراتب خوشحال تر می شود تادختر!!!!!؟؟؟؟
و...
لطفا پخش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
این موضوع دیه و ارث بخاطر اینکه مرد نون آور خانه است و خرج خونه و زندگی بر گردن اونه و طبیعتا هم خرج بیشتری برای خانواده میکنه و این موضوع بچه پسر هم از قدیم که مردم بیشتر تو کار کشاورزی و اینجور چیزا بودن مونده که اونم نسبت به گذشته خیلی کمتر شده
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۱۰ ۱۰ تير ۱۳۹۹
دوست عزیز لطفاً از آب گل آلود ماهی نگیرید ، احکام شرعی جای چک و چونه ندارد و البته فلسفه و حکمت خاص خود را دارد که خداوند بزرگ با حکمت بالغۀ خود آنها را به بشر ابلاغ کرده و هیچ ربطی هم به کرامت انسان ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چ ربطی داره بعضی زنها دارن نون بچه وشوهرشونومیدن من خودم توجامعه زیادمیبینم الان ک دیگه مثل قدیم نیست ک همه کشاورزی کنندواین عقایدباشه بعضی دخترها هم نان اورخانوادهاشون هستند دیگه پسردخترنداره!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ تير ۱۳۹۹
دیه زن نصف مرد هست چون خودش که از دیه استفاده نمی کنه همسر یا بازماندهاش دیه رو میگیرن و دیه مرد که کامل هست رو همسرش میگیره پس در مورد دیه حق خانم کاملا حفظ شده
در مورد ارث هم به خاطر سرپرست بودن مرد هست که دو برابر می گیره واگر فرض کنید هر خانمی همسر داره پس ارثی که مرد میگیره وارد زندگی خانم میشه
البته همیشه استثنا هم هست که جای بحثش اینجا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
وقتی خود زن نخواد یک گنجشک هم جرات جسارت نداره از خودم بدم میاد یه زن هستم اختلافات خانوادگی سر همین بیشتر شده به خودمان بیایم وشرافتمون را نفروشیم
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سئوال ؛
1 – مگر امروز مردان در غرب ( غیر از اقلیت 1% سرمایه دار و حاکمان ) به حقوق خود رسیده اند که زنان بخواهند برسند .
2 – مگر زن و مرد هر دو انسان نیستند و هر انسان مطابق صلاحیت های مادی و معنوی خودش نمی تواند از دیگران پیشی بگیرد ، چرا باید نهایت حقوق زنان را برابر مرد دانست و با این تفکر زن حق نداشته باشد از مردان پیشی بگیرد ؟
3 – چرا غرب تعریفی از حقوق انسان ارائه نمی دهد تا مشخص شود که امروز در غرب هم مردان مورد ظلم و ستم هستند و هم زنان و از این نظر مرد و زن در غرب برابر هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اره من شنیده بودم
Iran (Islamic Republic of)
حافظ
۱۳:۱۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
این که گفتیدشامل همه خانم هانمیشود زنانی هم درراس امور کشورشان هستندوازدزدی واختلاس درآن کشور خبری نیست درهردین وکشوری دست خودانسان است که چگونه زندگی کندولی درمواقعی فقرونداری انسان رامنحرف می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
فقردیوارب دیوارکفر است وازنبودکارانسان به گرایشهای بدراه پیدامیکنه ودیگه دین ومذهب نمیشناسه وازدینش برمیگرده بخاطراختلاسها و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
بدی ریشه دراختلاسگری مسولین ن مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
واقعا آدم با شنیدن عروسک های لالیتا دلش به درد میاد، به چه گناهی باید همچین بلایی به سرشون بیاد و یا اتاق قرمز که واقعا در فضای تاریک وب وحشتناکه ، بشر به کدامین سو داره میره؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۲:۵۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
عالی بود . عالی . پیشنهاد می شود برای لمس هر چه بهتر این موضوع رجوع شود به فیلم مستند xsunami ساخته محسن آقایی و همچنین یک سخنرانی از دکتر رائفی پور در جمع دانشجویان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
وووووش می میشه یعنی زن رو به زور میزارن تو ویترین یا خودشون با میل خودشون اینکارو میکنن... جلالخالق خداوکیلی چه چیزایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یه زن واقعا ارزشمنده. زشته تو کشور اسلامی تو سایت دیوارش بعضی از آگهی های استخدام علنا بنویسن به یه خانم خوش رو خوش پوش و آراسته برای فلان کار نیازمندیم. آدم شرم میکنه این آگهی هارو میبینه هیچکسم نیست جلوی آینجور آگهی ها و کارهارو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۲۳:۱۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
وقتی که در جامعه دختران و زنان بدون هیچگونه پشتوانه ای در جامعه رها شده اند و خانمها ویا دختران حتی پول تو جیبی ندارند که یک جوراب برای خود بخرند سایر مسائل به کنار، حال شما بفرما برای امرار ومعاش زندگی دراین زمانه نامرد چه کار انجام دهند به هر جایی هم بروند ومشکل خود را بگویند افراد فقط در پی سوء نیت هستند خداوند مارا ببخشد اولین کسانی که باعث رواج فساد در جامعه می‌شود خود ما هستیم گناه را به گردن از ما بهتران نیندازیم
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۲:۰۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
غرب پرستای بدبخت تحویل بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
موضوع جدیدی نیست و احتمالا خودشون خوب میدونن
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۱:۵۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
کلاه گشادی که نظام برده داری نوین غربی به اسم فمنیسم سر زنان گذاشت! ولی متاسفانه گوش شنوایی وجود نداره و هستند کسایی که فمنیسم رو بعنوان حق برابری زنان تبلیغ میکنن (نمونه ش توی سلبریتیهامون زیاده)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
از کجا میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا و صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یا ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
عالی بود
کاش که واقعا بعضی ها به خودشون بیان
آخرین اخبار