مختومه شدن ۱۷۶۲۱ پرونده قضایی در شهرستان هشترود

 رئیس دادگستری هشترود از مختومه شدن ۱۷۶۲۱ پرونده در حوزه قضایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، استادی رئیس دادگستری هشترود از مختومه شدن ۱۷۶۲۱ پرونده در حوزه قضایی این شهرستان خبر داد.

استادی گفت: اختلافات ملکی، ایراد ضرب و جرح، سرقت، نزاع دسته جمعی، قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی بیشترین پرونده را در حوزه قضایی هشترود دارا هستند.

او در خصوص برخورد با هنجار شکنان گفت: برخورد قضایی با مجرمین و مزاحمین نوامیس مردم همچون گذشته ادامه دار بوده و با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد.

او افزود: مجموعه قضایی در همه امور کمک حال دولت است و توانسته با ورود به پرونده‌هایی مانند معارضین جاده قویون قشلاقی و مجتمع آبرسانی آلمالو که برای منطقه به یک مشکل بزرگ تبدیل شده بود، این مشکلات را از سر راه بردارد.

استادی  افزود: در سال گذشته ماموران نیروی انتظامی توانستند با دستور قضایی ۱۲۶ بطری مشروبات الکلی، شش کیلوگرم تریاک، ۱۲ و نیم کیلوگرم حشیش و ۲۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی را کشف و ضبط کنند.

او در ادامه صحبت هایش به برخورد قاطع با حفاری‌های غیر مجاز به‌خصوص چاه‌های عمیق بدون پروانه اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ حلقه چاه‌های غیرمجاز نیز به وضعیت قبلی بازگردانده شد.

او از برخورد قانونی با رئیس یک بانک و یک نفر از پرسنل این بانک در هشترود به خاطر تحصیل مال نامشروع خبر داد و گفت: برای هر دو متهم حکم‌های سنگین صادر شده است.

رئیس دادگستری هشترود افزود: خوشبختانه در هشترود از پرونده‌های اختلاس، ارتشا و رانت خواری خبری نیست، ولی با چندین مورد ترک انفاق مواجه بودیم که مجرمین به حبس‌های مدت دار محکوم شدند. ۱٠درصد از پرونده‌های رسیده به مجموعه قضایی هشترود منجر به صلح و ساز شده است.

به مناسبت هفته قوه قضائیه ملاقات مردمی رئیس دادگستری شهرستان هشترود در ساختمان دادگستری انجام پذیرفت و جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، لوح تقدیر مدیر کل بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی را تقدیم ایشان کردند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار