آموزش مردم لازمه ی پیشگیری از تخلفات دامپزشکی

رئیس دادگستری اسدآباد گفت: برای تامین سلامت جامعه ، مردم باید در برابر تخلفات با دامپزشکی همکاری داشته باشند.

آموزش مردم لازمه ی پیشگیری از تخلفات دامپزشکیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رییس میرزایی، رئیس دادگستری اسدآباد گفت: فعالیت‌های دامپزشکی در حوزه تامین و تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه تاثیر گذار است و مجموعه دادگستری در تمام جوانب آمادگی کامل را برای همکاری در همه زمینه‌ها با اداره دامپزشکی شهرستان  دارد.

او با بیان اینکه مردم باید برای سلامتی خود در برابر تخلفات کشتار‌های غیر قانونی ساکت نمانند افزود: آموزش و ترویج در آگاه سازی مردم در پیشگیری از تخلفات بهداشتی به خصوی تهیه و توزیع گوشت در بازار نقش بسزایی دارد.

رئیس دادگستری اسدآباد بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در حل مسائل و موضوع تخلفاتی، چون تصرفات زمین، ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی و مشکلات عشایر با روستاییان ابتدا  با آموزش، ارشاد، مشاوره و تذکر  به همراه معتمدان روستا‌ها و شهر، فارغ از تضییع حق شخص یا اشخاصی جلوگیری  و در نهایت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

رئیس دامپزشکی اسدآباد هم با اشاره به تشدید نظارت ها برای تهیه گوشت و شیر در شهرستان گفت: نظارت بر کشتار و سلامتی دام با دقت بیشتری از گذشته در دست انجام است .

مخصوصی بیان کرد: هم اکنون تمام مراکز جمع آوری شیر در شهرستان اسدآباد دارای مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی هستند.

او گفت: خودرو‌های حمل شیر در این شهرستان موفق به کسب کد بهداشتی دامپزشکی شدند  و پرونده تعدادی اندکی نیز به دلیل تغییر خودرو برای  صدور کد رهگیری جهت حمل بهداشتی شیرخام در دست بررسی است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.