ساعت هوشمند اوپو از اپل واچ کپی برداری شده است

سازمان FCC با انتشار چند تصویر، ظاهر نسخه جهانی ساعت هوشمند اوپو را نمایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش تعدادی تصویر از ساعت نسخه گلوبال اوپو در فضای مجازی منتشر شد که به طور کامل ظاهر این گوشی را نمایش می‌دهد و حتی می‌توان کابل شارژ و بند این ساعت را مشاهده کرد. بر اساس تصاویر منتشر شده از این ساعت، ظاهرا شرکت اوپو طراحی این ساعت را به طور کلی از روی اپل واچ برداشته است و احتمالا شرکت اوپو آن را در نیمه دوم امسال وارد خواهد کرد.

این اطلاعات همگی توسط سازمان FCC در فضای مجازی منتشر شده است می‌توان روی این اطلاعات حساب ویژه‌ای باز کرد. علاوه بر این برخی از منابع اعلام کرده‌اند که این ساعت برای آمریکا از طریق فروشگاه آمازون قابل دسترسی خواهد بود و احتمالا وارد بازار آمریکا نخواهد شد.

ساعت هوشمند جدید اوپو در دو سایز ۴۱ و ۴۶ میلی متر تولید شده است که احتمالا مدل کوچک‌تر برای بانوان و مدل بزرگ‌تر مناسب آقایان خواهد بود. این در حالی است که نسخه مخصوص کشور چین این ساعت در ماه مارس به همراه یک سیستم عامل شخصی سازی شده وارد بازار شد که با قیمتی حدود ۲۸۰ دلار به فروش می‌رسد و از یک نمایشگر ۱.۹ اینچی با لبه‌های منحنی استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند اوپو از اپل واچ کپی برداری شده است
 دیگر مشخصات ساعت جدید اوپو

از دیگر مشخصات نسخه کشور چین این ساعت می‌توان به استفاده از پرازندده Snapdragon 2500 Wear و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد، علاوه بر این ساعت مذکور از سیم کارت پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال سیم کارت از اینترنت آن استفاده کنند.

با این حال هنوز شرکت اوپو به طور رسمی زمان معرفی نسخه جهانی این ساعت را اعلام نکرده است و مشخص نیست این ساعت چه زمانی وارد بازار جهانی خواهد شد، علاوه بر این هنوز نسخه جهانی این ساعت بسیاری از مجوز‌های لازم را دریافت نکرده و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت اوپو برای مشخص شدن زمان عرضه این ساعت منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار