کاهش ۱۳ درصدی فروش پرچمداران در سه‌ماهه اول سال

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، فروش گوشی‌های هوشمند پرچمدار در سه‌ماهه اول سال جاری ۱۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق جدیدترین گزارش آماری منتشر شده، تلفن‌های هوشمند پرچمدار (قیمت‌های بالای ۴۰۰ دلار) در دوره ژانویه الی مارس ۱۳ درصد کاهش فروش داشته‌اند. اپل در سه‌ماهه اول ۵۷ درصد از بازار‌های ممتاز جهانی را در اختیار داشته است و سامسونگ نیز با ۱۹ درصد در رده بعدی قرار می‌گیرد. هوآوی با ۱۲ درصد سهم بازار در رده سوم جدول قرار دارد و پس از آن اوپو با ۳ درصد و شیائومی با ۲ درصد فهرست را کامل می‌کنند.

چهار گوشی برتر سه‌ماهه اول سال آیفون هستند

اپل همچنین ۴ گوشی هوشمند برتر از ۵ دستگاه موجود در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. آیفون ۱۱ حدود ۳۰ درصد از فروش در این بخش را شامل می‌شد. گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس (۹ درصد) و نسخه معمولی آیفون ۱۱ پرو (۷ درصد) در رده‌های بعدی قرار دارند. پس از آن‌ها، آیفون XR (۶ درصد) و نسخه 5G هوآوی Mate 30 پرو 5G (۳ درصد) دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


کاهش ۱۳ درصدی فروش پرچمداران در سه‌ماهه اول سال

رده‌بندی‌های منطقه‌ای فروش پرچمداران

علاوه بر این، اپل بر همه رده‌بندی‌های منطقه‌ای غلبه کرد و تنها چین مکانی بود که هوآوی بین باقی شرکت‌های سازنده تلفن همراه برتر بود. سامسونگ در تمام بازار‌ها به جز چین در جایگاه دوم قرار داشت؛ در چین اپل به جای سامسونگ دوم بود. مقام سوم در رده بندی منطقه‌ای، با شرکت‌های مختلفی تکمیل شده است. این مقام بین شرکت‌های گوگل، هوآوی، وان پلاس، شیائومی و اوپو برای هر منطقه متغیر است.

کاهش ۱۳ درصدی فروش پرچمداران در سه‌ماهه اول سال

دستگاه‌هایی که بین ۶۰۰ تا ۷۹۹ دلار قیمت دارند بیشترین رشد را در سه‌ماهه اول نشان داده‌اند که طبق آمار منتشر شده تا حد زیادی به موفقیت آیفون ۱۱ نسبت داده می‌شود. سهم تلفن‌های 5G در بخش پریمیوم نیز رو به رشد است و هم اکنون ۲۰ درصد از بازار پریمیوم تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

کاهش ۱۳ درصدی فروش پرچمداران در سه‌ماهه اول سال

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار