۳۷ واحد تولیدی در خراسان رضوی مجوز فعالیت گرفتند

تمامی فعالیت های تولیدی نیازمند اخذ مجوز از نهادهای مربوطه هستند که از این فعالیت ها ۳۷ واحد تولیدی جدید در خراسان رضوی مجوز ارائه فعالیت دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در کمیسیون قانون هوای پاک در مشهد، گفت: ۳۷ واحد تولیدی جدید این استان مجوز استقرار و صدور پروانه بهره‌برداری دریافت کردند.

او افزود: در این کمیسیون مشکلات ۵۸ واحد تولیدی در حال سرمایه‌گذاری استان رسیدگی و ۱۱ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی به علت مطابقت نداشتن با ضوابط قانون هوای پاک از دستور کار خارج شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در این نشست با ۱۰ پرونده به علت مسائل زیست محیطی مخالفت شد.

رسولیان بیان کرد: براساس قانون هوای پاک، هرگونه احداث، توسعه، تغییر خط تولید واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی مستلزم رعایت مقررات ابلاغی سازمان حفاظت محیط زیست است و این سازمان وظیفه دارد در مدت یک ماه به استعلام‌های درخواست جواز تاسیس و بهره‌برداری پاسخ دهد و در صورت تشخیص آلاینده نبودن، مجوز مقتضی را صادر و در غیر این صورت تقاضا را رد می‌کند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.