زمانی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موسوی خوئینی‌ها به جای فرافکنی، پاسخگوی عملکرد خود باشد

سخنگوی جامعه جوانان متحد اسلامی تاکید کرد: بهتر است خوئینی‌ها به جای فرافکنی پاسخگوی عملکرد خود باشد.

خوئینی‌ها به جای فرافکنی پاسخگوی عملکرد خود باشدحامد زمانی سخنگوی جامعه جوانان متحد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه سرگشاده روز گذشته موسوی خوئینی ها به مقام معظم رهبری اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که مسئولیت وظایف اجرایی اعم از اقتصادی و غیر اقتصادی با دولت‌ است و این دولت ها هستند که تامین کننده معیشت و اشتغال در یک کشور محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: فرار رو به جلوی اصلاح طلبان نیز از دیرباز رسمی کهن بر این تفکر فکری شده که هر کجا اشتباه یا سو مدیریتی از سوی آنها  صورت می‌گیرد، تقصیر را بر گردن دیگری بی اندازند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: روز گذشته موسوی خوئینی ها مرد خاکستری اصلاحات در نامه ای سرگشاده به مقام معظم رهبری، ایشان را مسئول وضع موجود عنوان کرده؛ این درحالی است که وضعیت نابسمان امروز حاصل مدیریت کسانی است که آقای موسوی خوئینی ها از آنها حمایت می‌کند.


بیشتر بخوانید


زمانی افزود: ایشان را یا گمراه کرده‌اند و یا ایشان خود را به گمراهی زده اند که حاصل وضع موجود، دستپخت هفکران ایشان است. 

وی تاکید کرد: امروز اگر قرار باشد کسی یا نهادی پاسخگوی وضعیت معیشتی مردم قرارگیرد، آن نهاد "دولت" است و طی هفت سال اخیر هم دولت در دست کسی جز رحم اجاره ای آنها (حسن روحانی) نبوده است.

عضو کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران ادامه داد: این در حالی است که ما در دهه های  ۶۰ و ۷۰ نیز شاهد روی کارآمدن دوستان آقای موسوی خوئینی‌ها بودیم  و عمده مشکلاتی که امروز در حوزه معیشت و اقتصاد با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم ناشی از سوءمدیریت آن روزهاست.

زمانی افزود: بهتر است ایشان قبل از هر چیز خود و همفکران خود را مورد بازخواست قرار دهد و در پیشگاه ملت عذرخواهی کند و مسئولیت رفتارهای خود را بر عهده بگیرد.

وی در پایان با طرح این سوال آقای موسوی خوئینی‌ها حالا مقصر اصلی وضعیت موجود کیست!؟، گفت: بهتر است ایشان به جای نامه نگاری و انداختن تقصیر بر گردن دیگران خود پاسخگوی عملکرد وضع موجود باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
الهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار