مظفر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری آزمون و مصاحبه در مدارس ابتدایی ممنوع است

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: برگزاری هرگونه آزمون و مصاحبه در مدارس ابتدایی ممنوع است.

زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  ضوابط برگزاری کلاس‌های فوق برنامه در مدارس، اظهار کرد: روند برگزاری تمام خدمات و فعالیت‌های فوق برنامه طبق تصمیم و نظر شورای مدرسه قابلیت اجرایی دارد.

او با تاکید براهمیت موضوع مدرسه‌محوری و اجرای آن،  ادامه داد: با توجه به ضوابط هر مدرسه می‌تواند کلاس‌های فوق برنامه مشخصی داشته باشد و این کلاس‌ها می‌توانند متناسب با  محل جغرافیایی، شرایط استان و هر منطقه باشند.

تعیین هزینه کلاس‌های فوق برنامه طبق تصمیم شورای مدرسه

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: هزینه کلاس‌های فوق برنامه در نظر گرفته شده هم طبق تصمیم شورای مدرسه تعیین می‌شود و شورای مدرسه برآوردی از کار خواهد داشت.

مظفر با اشاره به اینکه کلاس‌های فوق برنامه نباید داخل برنامه درسی رسمی باشد، افزود: ورود مفاهیم و کلاس‌های فوق‌برنامه به برنامه رسمی تخلف محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاس‌های دو زبانه و تست زنی در مدارس ابتدایی، تاکید کرد:  اولویت در مدارس ابتدایی به سمت و سویی نخواهد رفت که ضوابط و ممنوعیت‌ها را نادیده بگیریم.

او بیان کرد: انجام مصاحبه و آزمون  برای دانش‌آموزان ابتدایی ممنوع است و مدارس نباید خارج از این ضوابط  عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
مگه آزمون دکترا است مصاحبه بخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام. بنازم به این معلمین ایرانی که بدون های و هوی و فقط برای رضای خدا، پرچم جمهوری اسلامی ایران عزیز را در رتبه اول عدالت آموزشی دختران و پسران جهان،یعنی مهم ترین شان زندگی انسانی بالا بردند.خدا را شکر که اولین چراغ روشن جهش تولید را، در عرصه "فرهنگ" کشور می بینیم.
آخرین اخبار