دستگاه قضایی کهگیلویه وبویراحمد به تصرفات غیرمجاز اراضی ملی در بستر رودخانه در روستای دهنو یاسوج ورود و با متخلفان برخورد می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه کار کارشناسی برای رصد تصرف های غیرمجاز اراضی ملی دربستر رودخانه‌های روستای دهنو انجام شده گفت: به زودی عملیات اجرایی برای بازپس گیری این اراضی انجام می‌شود.

حسن نگین تاجی از تشکیل پرونده برای مدیران متخلف در موضوع رودخانه مهریان خبرداد و افزود: درکمتر از یک ماه، و پس از کارشناسی متخلفان شناسایی و در کارگروهی ویژه بررسی شده است.

او با اشاره به اینکه رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: در این زمینه کارگروهی با حضور دادستان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اداره‌های منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه‌ای تشکیل شده است.

نگین تاجی از شهروندان خواست با دستگاه قضایی برای اجرای ماموریت خود در حفظ حقوق عامه همکاری کنند و با اعلام گزارش تخلفات و جرایم به سامانه سجام به شماره ۳۰۰۰۱۲۹ مانع تجاوز به منابع طبیعی شوند.

گفتنی است، روستای دهنو در فاصله یک کیلومتری شهر یاسوج و در ضلع شمالی شهر یاسوج واقع شده است.

این روستا به دلیل وجود رودخانه بشار در کنار آن و همچنین دارا بودن باغ‌ها و مزارع زیبا می‌تواند به عنوان یکی از بهترین مکان‌های جذاب در حوزه گردشگری پایتخت طبیعت ایران تبدیل شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.