زمین چمن مصنوعی در شهرستان بانه افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح وبهره برداری زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده از توابع شهرستان بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آئین افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده از توابع شهرستان بانه با حضوربهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، حامدجولائی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان فرماندار شهرستان بانه و شهردار شهر آرمرده برگزار شد.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این آئین با اشاره به نیاز ورزشکاران شهر آرمرده بانه به زمین تمرینی گفت: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۸۵۲ مترمربع و با هزینه پنچ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی دستگاه ورزش و جوانان کردستان احداث شده است.

او افزود:عملیات احداث پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده در اوایل سال ۹۸ آغاز و در خردادماه سال ۹۹ به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر لزوم توسعه اماکن ورزشی روستایی و نیاز اکثر روستا‌های کردستان به سالن‌های چند منظوره بیان کرد:با توجه به جمعیت شهر آرمرده و فضای ورزشی برای جوانان و تقویت فرهنگ ورزشی، ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی، ساخت سالن سقف بلند و چند منظوره ورزشی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد احداث و افتتاح این طرح‌ها باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: افتتاح این پروژه ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در اوایل سال جاری نشانه خوبی برای ورزشکاران است و این دستگاه نشان داده که حامی ورزشکاران و جوانان شهرستان بانه به ویژه شهر آرمرده است.

بهزاد رحیمی به نیاز اساسی ورزشکاران این شهرستان به سالن‌های سقف بلند اشاره کرد و افزود: شهر آرمرده همواره پهلوان خیز و مهد ورزش شهرستان بانه بوده و شایسته خدمات فراوانتر و توسعه بیشتر در بخش ورزشی است و امیدوراریم با نگاه ویژه مسئولین ورزش استان و بانه و فرماندار این شهرستان و تامین اعتبار مناسب برای سالن چند منظوره ورزشی در آینده نزدیک شاهد افتتاح چنین سالنی برای ورزشکاران و جوانان این شهر باشیم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.