مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از بهره برداری دو چمن استقلال و ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی با بیان اینکه چمن استقلال سنندج در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد،گفت: زیرسازی‌های صورت گرفته برای تبدیل زمین چمن استقلال سنندج  به چمن مصنوعی، در دست اقدام و پیگیری است.

وی افزود:در حال حاضر تأمین اعتبار این پروژه صورت گرفته است و انتظار می‌رود که در سایه اقدامات صورت گرفته سال آینده این چمن به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج، افزود: متأسفانه از زمان افتتاح چمن این ورزشگاه غیر استاندارد کشت شده بود و به همین دلیل قابلیت بازسازی نداشت.

جولایی ادامه داد: برای بازسازی مجدد زمین چمن طبیعی ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج دو میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که در صورت تأمین می‌توان فصل بهار کار کشت چمن را انجام داد.

وی اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم فصل بهار کار کشت چمن را انجام دهیم امکان بهره برداری از آن تا فصل پاییز فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: آمادگی وجود دارد که در راستای حمایت از فوتسال بانوان امکان بهره برداری از یک سالن برای بانوان سه رشته والیبال، بسکتبال و فوتسال اختصاص یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.