کاهش تلفات رانندگی سال گذشته در پزشکی قانونی استان همدان

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش ۲دهم درصدی تلفات رانندگی در سال گذشته این استان خبر داد.

کاهش تلفات رانندگی  سال گذشته در پزشکی قانونی استان همدانآرتین کمالی مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  با اشاره به فوتی‌های سال ۹۸ که بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند، افزود:تعداد فوتی‌های سال ۹۸، ۴۳۳ نفربود که از این تعداد ۱۰۸ نفر مربوط به خانم‌ها و ۳۲۵ نفر آقا بوده است؛ که نسبت به مشابه سال ۹۷، ۲ دهم درصد کاهش داشته ایم.


او اظهار داشت: بیشترین میزان فوتی‌های تصادفی در سال گذشته مربوط به مهر ماه با تعداد ۷۳ مورد و کمترین میزان در بهمن ماه به تعداد ۱۸ مورد به ثبت رسیده است.

کمالی با بیان اینکه در سال ۹۷ هم ۴۳۴ مورد فوتی بر اثر حوادث رانندگی داشته ایم ادامه داد: از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به خانم‌ها و ۳۲۳ مورد مربوط به خانم‌ها به ثبت رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان به مرگ‌ها در جاده برون شهری ودرون شهری اشاره کرد و افزود:سال ۹۸، تعداد ۵۶ نفر در حوزه درون شهری، ۳۵۲ مورد در حوزه برون شهری و تعداد ۲۵ نفر هم در حوزه خاکی روستایی جان خود را ازدست داده اند.

کمالی با اشاره فوتی‌های درون و برون شهری سال ۹۷ نیز اشاره کرد و عنوان کرد: تعداد ۶۱ مورد در حوزه درون شهری، ۳۰۴ مورد برون شهری و ۲۰ مورد در حوزه خاکی وروستایی جان خود را از دست داده اند که این میزان نسبت به مشابه سال ۹۸ در حوزه درون شهری ۸ درصد کاهش و در حوزه برون شهری ۱۶ درصد افزایش و در حوزه خاکی و روستایی ۲۵ درصد افزایش داشته ایم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.