خوزستان با مشکل مدیریتی مواجه است

نماینده مردم آبادان گفت: مشکل خوزستان و آبادان فقدان برنامه راهبردی و جامع و همچنین نبود نظارت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان  گفت: اگر برنامه  خاص و هدفمند روی میز مدیران بود ۵ سال پیش بایستی کلی از مشکلات فعلی رفع می شد و با حداقل اعتبارات معضل آب و فاضلاب برطرف می شد اما امروز برای رفع همین مشکلات بایستی ١٠ برابر هزینه کرد.

او افزود: نگاه امنیتی از منطقه باید حذف شود و امکان تجارت آزاد فراهم شود ،  منطقه آزاد اروند بایستی مرکز جذب سرمایه گذار شود .

نماینده مردم آبادان  بابیان اینکه در منطقه آزاد اروند در جذب سرمایه گذار خوب عمل نشده است ادامه داد:  سرمایه گذاران را بایستی جذب کرد اما زیر ساخت ها و عملکرد برخی افراد باعث فرار کردن سرمایه گذار شده است.

مولوی گفت: منطقه آزاد اروند باید مدیریت همه حوزه ها را متقبل شود و از دو دستگی در منطقه آبادان و خرمشهر پرهیز کرد.

آبادان نیازمند همدلی است

او با اشاره به اینکه هر سه نماینده فعلی آبادان با هم هماهنگ هستیم افزود:هر جا هماهنگ بودیم و عمل کردیم نتیجه مثبت آن را لمس کردیم و آثار آن مشخص شد.

نماینده مردم آبادان  گفت: بنده سهم خواهی نمایندگان را نمی‌بینم ما دنبال رفع مشکلات مردم هستیم، جلوی مردم اعلام میکنم اگر روزی از سازمان خاصی همچون منطقه آزاد اروند درخواست سهم خواهی کردم مدیران مربوطه اجازه دارند بیایند علنا اعلام کنند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.