خبرنگاران، تلاشگران جبهه مقابله با کرونا

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان اصحاب رسانه را خدمتگزاران و تلاشگران جبهه مقابله با کرونا عنوان کرد.

جعفر عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اشاره به بازدید خود از دفتریکی از خبرگزاری‌های سطح استان گفت: رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در ایجاد شفافیت در جامعه دارند.

او با تاکید بر لزوم اعتمادسازی متقابل رسانه‌ها با مردم و مسئولان بیان کرد: رسانه‌ای که بتواند در اسرع وقت، اخبار دقیق و شفاف را در اختیار مخاطب قرار دهد، توانسته وظیفه اعتمادسازی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

عبدالملکی تاکید کرد: رسانه‌ها، می‌بایست بیان واقعیات و حقایق را سرلوحه اهداف خود قرار داده و فارغ از هرگونه وابستگی سیاسی، تلاش خود برای فرهنگ‌سازی و دستیابی به توسعه همه‌جانبه معطوف نمایند

او اظهار اشت: اصحاب رسانه نیز همچون مدافعان سلامت در سنگر خدمت رسانی به مردم و آگاهی بخشی هر چه بیشتر به شهروندان در حال انجام وظیفه هستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در خصوص فعالیت‌های انجام شده درشبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان با هدف اطلاع رسانی و همچنین کمک به مقابله با ویروس کرونا گفت: از بدو ورود ویروس کرونا به استان در بخش سیما در مجموع بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تخصصی مرتبط با ویروس کرونا تهیه، تولید و پخش شده است.

عبدالملکی به تهیه و پخش ۱۲ هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه در صدای مرکز کردستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه صدای مرکز کردستان یکی از برترین شبکه‌های استانی است و میزان جذب مخاطب برنامه‌های صدا در کردستان بیش از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.