رفع بخشی از کمبود آب در رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با نصب تصفیه خانه مرکزی در اوایل مردادماه، بخشی از معضل کم آبی رفسنجان حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین جلالی ، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان این که اشتغال اولویت برنامه کاری ما است و تا پایان دوره خدمت، ۲هزار اشتغال ایجاد خواهیم کرد، گفت: به جوانان جویای کار با طرح و ایده تسهیلات می‌دهیم و از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

حسین جلالی از نرخ ۱۶درصدی بیکاری در شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: برای رفع بیکاری تسهیلاتی به کارخانه‌ها ارائه می‌شود تا ظرفیت نیروی خود را افزایش دهند و اشتغال ایجاد شود.

او یکی از دغدغه‌های کشاورزان را میزان بالای پسته‌های موجود در انبار‌ها دانست و گفت: پسته رفسنجان و انار برند است، اما به صورت چراغ خاموش در حال خروج از شهر است. ما خواهان خروج از پیمان ارزی برای رفع چالش صادرات پسته هستیم و تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و به نتایجی هم رسیده‌ایم.

جلالی به مشکل کمبود آب در بخش کشاورزی و مصارف خانگی اشاره کرد و گفت: آب خلیج فارس برای استفاده در صنعت شهرستان تا ۲۲ بهمن سال جاری وارد سرچشمه می‌شود بخش نامه تصفیه خانه مرکزی ۳۱تیرماه نهایی می‌شود و با نصب تصفیه خانه مرکزی در اوایل مردادماه، بخشی از معضل کم آبی رفسنجان حل می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار